Ana içeriğe atla

Kendin Tasarla, Kendin Kombinle


Selamlar Canlarım,

Gün geçtikçe artık sıradan kıyafetler ayakkabılar giymekten sıkılıyoruz. Pişti olmak en büyük korkumuz. Günlük hayatta olsun, gece dışarı çıkarken olsun pişti olunca üzülmüyor musunuz ? Ben üzülüyorum. İşte bunun için özel geceler kıyatlerimizi diktiriyoruz yada günlük hayatta farklı modeller seçmeye çalışıyoruz peki ya ayakkabıda? Sizcede ayakkabılar en çok pişti olduğumuz durumlardan biri değil mi?
Peki bunu neden tasarlatmayalım bize özel olmasın :) Bunu düşünen bir e-ticaret sitesi ile karşılaştım ve çok hoşuma gitti bunu sizinlede paylaşmak istedim. Adı ne mi, incetopuk.com muhtemelen çoğunuz duymuşsunuzdur. Son dönemde populer olan web siteler arasında.

Ben bir kaç model tasarlamayı denedim eğlenceli geldi sizde denemek isterseniz eğer sizi tasarla.incetopuk.com buraya alalım. 
Aman yok uğraşamam derseniz çok güzel tasarım ayakkabılar var sitede bakmayı unutmayın :)

Öpüldünüz.

Yorumlar