Ana içeriğe atla

Haftanın Özeti #1


Pazar gününden selamlar canlarım,

Pazartesi sendromundan önce yaşadığımız bu güzel Pazar günü herkes için keyifli geçer umarım :) Ben bu Pazar sizinle yeni bir yazı dizisine başlıyorum ismide 'Haftanın Özeti'. Bu hafta neler olmuş neler bitmiş sizinle bu post üzerinden özet geçeceğim. Hadi bakalım başlıyoruz :)


23.06.2014 - Pazartesi : Pazartesinin postunda sizlere ben Nivea Sun Güneş yağından bahsettim. Bu yağın spf değerinin çok düşük olduğunu, beni hızlıca bronzlaştırdığının ve kumların sürdükden sonra yapışmadığını söyledim. Daha detaylı yazısı için tıktık.


24.06.2014 - Salı : Salı günü sizler için iki post girmişim bunlardan biri Sesu Tüy Sarartıcı, diğeri ise Selen'in evcilik hayatı blogu için yaptığım header tasarımı. Sesu tüy sarartıcıdan memnun kaldım ben alerjik bir reaksiyona neden olmadı ayrıca gerçekten tüylerimin sararmasına neden oldu. Detaylı yazısı için tıktık. Eğer Selenin header'ını görmek isterseni buraya alalım sizi :)


25.06.2014 - Çarşamba : Çarşamba günü Yaza merhaba çekiliş başlattım sizde çekilişe katılmak isterseniz tıktık :)


26.06.2014 - Perşembe : Cumaya son 1 kala haftanın 3'lüsü yazısı dizimden yeni postumu yayınlamışım ve size güz makyajımda olmazsa olmaz 3 üründen bahsetmişim. Yazısı için tıktık :)


27.06.2014 - Cuma : Cuma günün postu ise 'Çantamın içinde ne var ?' yazısıydı. Sizlere çantamın içinde neler olduğunu gösterdim eğer sizde konuk yazarım olup çantanızın içindekileri göztermek isterseniz mylittlemascara@gmail.com adresine mail atmayı unutmayın :) Bu arada bu postu okumak için tıktık :)

28.06.2014 - Cumartesi : Ve gelelim haftanın Cumartesi postuna. Dün ben size kullanmakdan en çok zevk aldığım kokusua bayıldığım bir parfüm olan Oriflama  - Sparkle in Paris parfümünden bahsettim. Okumak için tıktık :)

Bu hafta ben bu postları girmişim ve sizlerde çok sağolun okuyup yorumlarınızdan mahrum bırakmadınız beni :)

Öpüldünüz.

Yorumlar