Ana içeriğe atla

Tavsiye Meleği Oldum Ben


Selamlar Canlarım,
Dün bana çok güzel bir korgo geldi nette gezinirken Tavsiye Kanalı diye bir site görmüş ve üye olmuştum onlarda bana süpriz yapıp Kaymaklı Teremyağ göndermişler. Çok güzel pembe bir kutuda geldi ürünler aslında beklemiyordum kargo bu nedenle çok şaşırdım ve mutlu oldum buradan Tavsiye Kanalına teşekkür ediyorum.




Kutunun içinden çok cici şeyler çıktı herşeyi düşünmüşler tariflerimi yazmam için tarif defteri, Teremyağ Gurme ile yapabileceğim tariflerin bulunduğu tarif kitapçığı, buzdolabına yapışan magnetli notluk ve kalemlik hepsine bayıldımm :)


Özellikle tarif defteri benim bir numaral oldu :) Teremyağı en yakın Migros'dan bugün alacağım verdikleri kupon ile ve tarifleri deneyeceğim diğer hediyeleri çeyizime saklıyorum evlenince bu tarifler ve tarif defteri çok lazım olacak :)



Çok güzeller değil mi <3 <3 <3 
Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Bana da aynı kargo geldi ben de çok sevdim :) En kısa zamanda blogumda paylaşacağım :)) Güzel güzel yemekler pişirirsin umarım teremyağlarınla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim çok hamarat olduğum söylenemez ama yapmayı deneyeceğim :) ama senin güzel yemekler yapacağını düşünüyorum ben :)

      Sil

Yorum Gönder