Ana içeriğe atla

Nisan Wishlist


Selamlar,
Nisan ayı wishlist'imi yapmış bulunuyorum. Tabiki çeyiz eşyaları wishlistimin çoğunluğunu oluşturuyor. İşte karşınızda nisan ayı wishlistim bakalım bunların kaç tanesi benim olacak :)

Şimdi sözü çok uzatmadan sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum :)


Çeyizime akıllı ütü istiyorum böyle kocaman olsun birde üstene mor olsun istiyorum :)


Ütüyü aldıysak birde ütü masasına ihtiyacım var ama öyle sıradan olmasın güzel kullanışlı olsun birde kumaşı çiçekli olsun bahara uysun :)


Şirin şirin mutfak malzemeleri alayım mutfağımın her yanı cicili bicili olsun baktıkça bakasım gelsin istiyorum :)

Su torbalı süpürgem olsun evi süpürürken alerjim kalkmasın istiyorum :)


Tabiki kendim içinde naked3 istiyorum hep eve hep eve olmaz birazda bana :)


Daha bir sürü şey istiyorum ama bu ay bunları alabilsem yeter. Bakalım bunlardan kaç tane alacağım yada alabilecekmiyim :)

Öpüldünüz :)



Yorumlar