Ana içeriğe atla

Essence - Stay Natural Concealer 01-Soft Beige

Selamlar,

Karşınızda Essence'nin kalem şeklindeki concealer'ından bahsetmek istiyorum. Fırçalı ucu ve çevir aksın arka kapağı ile kolay kullanımlı bir ürün. Ben göz altlarım için kullanıyorum. Mükemmel bir kapatıcı değil ama göz altlarını sağlıklı ve aydınlık gösteriyor.

Fiyatı 7-8 tl gibiydi. Ben alalı yaklaşık olarak 1-2 ay oldu. Göz altlarım çok yağlı olduğundan beyaz minik yağ bezeleri çok çabuk oluşuyor bu nedenle her ürünü kullanamıyorum. Zaten bu göz altımdaki beyaz küçük yağ bezeleride almış olduğum bir aydınlatıcı yüzünden olmuştu. Ne yazıkkı henüz bu yağ bezelerine bir çare bulamadım :(

Eğer bunun çözümünü bilen varsa lütfen paylaşsın benimle çok sevindirir beni.




Gördüğünüz gibi fırçalı ucu var bu ürünün bu nedenle sürümü çok kolay oluyor. Ben istediğim kadar istediğim bölgeye sürüyorum bazen parmaklarımı kullanarak bazende sünger kullanarak dağıtıyorum ürünü.


Ürün ne aşırı kıvamlı ne de aşırı sıvı bir ürün tam kıvamında olduğunu düşünüyorum. Eğer bu ürün ile karşılaşırsanız alıp denemenizi tavsiye ederim. Ürünün bendeki rengi 01 Soft Beige rengi. Ben bir ara buycosmo.com'da 3.5 Tl'ye bu üründen görmüştüm ama sanırım alt yapı çalışmaları devam ediyor bucosmo'da umarım bir an önce tekrar açılır. Essence standları her Gratis mağazasında bulunmuyor ama buycosmo'da yeni ürünler satışa çıkıyordu bende oradan temin ediyordum.

P.S : Bu arada postlarımda tanıttığım ürünler benim cildim için hiç bir alerjik reaksiyona neden olmazken sizde olabilir lütfen bu konuda dikkatli olalım.

Benden şimdilik bu kadar yeni postlarda görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.



Yorumlar

  1. Canım yeni blogunu yeni keşfettim :) Çok şirin görünüyor her şey:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım çokk sağol <3 <3 :)

      Sil

Yorum Gönder