Ana içeriğe atla

NYC- Expert Last Lip Color- 405 Blue Rose


Selam kızlar,

Bügün sizlere Watsonlarda satılan NYC markasına ait bir Lip Color ürününden bahsedeceğim. Ürün 405 numaralı Blue Rose.




Doğruyu söylemek gerekirse ürünün testerı yoktu ben alırken ve rengini vişne çürüğüne benzettiğim için almıştım. Ama yanılmışım koyu pembe vişne çürüğü arasında bir renk.


Resimlerde ne kadar belli oluyor bilmiyorum ama ışığa tutulduğu zaman hafif bir mavilik veriyorki ben bunu ilk fark ettiğim zaman ürüne neden Blue Rose dediklerini anladım :)


Yukarıdaki resimde mavi tonları fark edebiliyor musunuz bilemiyorum. Ne yazıkki ne gün ışığında ne de  normal ışık altında tam olarak bu rengi ortaya çıkaramadım.

Ürünün dudakda duruşuda resimdeki gibidir.




Günlük hayatta çok kullanılabilir mi derseniz eğer, net cevap veremeyeceğim. Çünkü kimine göre renk ağır gelebilir kimine göre sıradan bir renk olabilir ama benim ara ara kullandığım güzel bir ürün. Hoş bu aralar koyu tonlu rujlar çok moda ama ben henüz o modaya ayak uydurup siyah ya da borda bir ruj edinmedim :)
Sürümü gayet kolay, kalıcığı orta seviyede. Fiyat olarak 7-8 tl civarında bir ürün. Ambalajı benim hoşuma gitti.

Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı eksik etmeyiniz lütfen :)

Öpüldünüz


Yorumlar

  1. Ahah, aynisini ben de geçenlerde aldim, hatta mart favorilerimde. Seninki de dudak catlaklarina oturuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ya ben öyle bir sorun ile karşılaşmadım ama zaten dudaklarım çok çatlamıyor benim. Eğer böyle bir sorunun varsa dudaklarını küçük diş fırçası ile fırçalamanı tavsiye ederim ama çok bastırıp tahriş etmeden ;)

      Sil
  2. rengi çok hoş :) bloğumda çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bloğunuzu ziyaret edeceğim :)

      Sil

Yorum Gönder