Ana içeriğe atla

Cildimdeki sivilce lekeleri

Selam sevgili takipçilerim okuyucularım bugün sizlerle bir derdimi paylaşacağım. Bir dönem aşırı stresten dolayı cildimde aşırı derecede sivilcelenme oldu baya alerji gibi oldu cildiyeciğe gittim kremler kullandım sonunda sivilcelerin kökü kurudu gibi ancak şimdide başım bana hatıra olarak kalan kırmızı sivilce lekeleri ile dertte  :( 
Nette araştırırken bir tarife denk geldim bende kimyasal yollardan önce bitkisel yollar deneyeyim dedim. Karşılaştığım tarifte lekeler için;

1 Çay kaşığı karbonat üzerine limon sıkıp bir pamuk yardımıyla aşağıdan yukarıya doğru sürmek. Bunu minimum 3 günlük aralıklarla tekrarlamak gerekiyormuş.



Bende bunu denerken adım adım sizinle paylaşmak istedim aşağıda cildimin şu anki halini göreceksiniz. Bakalım işe yarayacak mı :) 

Eğer sizinde cilt lekeleri için bildiğiniz bana önereceğiniz tarifler varsa paylaşırsanız çok sevinirim .


Cildimin şimdiki hali,


Hafif pürüzlerde var cildimde..


Bu fotoda cildimdeki renk farklılıklarını anlatmaya çalıştım. Resimlerin kalitesi için özür dilerim telefondan çekmek zorunda kaldım ancak bu kadar oldu :/

Bir kaç kür uygulayacağım dönem dönem cildimin resimlerini sizinle paylaşırım.


Kendinize iyi bakın :)


Yorumlar

  1. sonucu ne oldu :) ben de son dönemde sivilce izlerinden şikayetçiyim de :)
    bana da soğan suyuna aspirin atıp pamukla üstüne sür demişlerdi ama sanırım kurutmak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün 3.kez uygulayacağım şimdilik pek faydasını görmedim canım :( En kısa zamanda fotolarını çekip yeni post yazarım umarım faydalı olur :)

      Sil

Yorum Gönder