Ana içeriğe atla

Elidor Kuru Şampuan

Selamlar,

Bugün sizlere son zamanlarda çok populer olan kuru şampuan yazısı ile merhaba demek istedim. Ben size Elidor'un yeni çıkardığı Canlandırıcı Kuru Şampuan ürününden bahsedeceğim.



Evet kuru şampuan acil durumlarda gerçekten can kurtarıcı. Benimde haftada bir mutlaka kullandığım bir ürün haline geldi. Ayrıca elidor benim ilk kullandığım kuru şampuan markası olduğu için bu bir karşılaştırma yazısı olamayacaktır.

Ürün içeriği pudra ile saç spreyini karıştırmışlar gibi aşağıdaki resimde göreceksiniz sıkarken beyaz bir bulut oluşuyor adeta bu nedenle uygularken aynı bölgeye yoğun olarak sıkmayın çünkü saç üzerinde beyaz iz kalmasına neden oluyor.

Benim kulladığım ürün Yeşil renkli olan yağlı saçlar için. Ürünü seçmeden önce koklamanızı tavsiye ederim. Benim aldığım ürün şekerli bir koku olsada bana çok ağır geldi. Ayrıca o kokunun ne yazıkki geçiçi değil aksine baya kalıcı olduğunu düşünüyorum, bu nedenle gün içinde saçlarınızın kokusunu sürekli alabilirsiniz. Tabi bu benim yorumum ya da  benim burnum çok keskin olduğu için ben kokuyu alabiliyorum çünkü okuduğum başka yorumlarda kokunun kesinlikle kalıcı olmadığını söylüyorlardı. 


Kuru şampuan o günü kurtarıyor evet ama kesinlikle ertesi güne aynı etkiyi bırakmıyor. Ben ürünü watsons'dan almıştım ve alırken 12 Tl gibi bir fiyattı. Bugünde sanırım fiyatı aynıydı. Ayrıca alırken satış görevlisi bayan çantaya atıp gün içinde de kullanabilirsiniz diyordu ama bence ürün çantaya atmak için biraz büyük.

Ürün 200ml'lik bir ürün çokmuş gibi gelebilir ama ürünün içinde hava olma oranı çok yüksek neden nerdesiniz durduğu yerde azalıyor.

Ürünü kullanma talimatı;

1. Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalayınız.
2. Saçlarınızı parça parça ayırın ve 20 30 cm uzaklıktan yağlanmanın en yoğun olduğu saç diplerine doğrudan uygulayınız.
3. Saç diplerinize eşit miktarda masaj yaparak yedirin ve 1dk bekleyiniz.
4. Saçınızı taraıp istediğiniz gibi şekillendiriniz.

Bu arada bir not düşmek istiyorum. Bir kaç arkadaşım Elidor kuru şampuanın onlarda çok dökülmeye neden olduğunu bu nedenle kullanmayı bıraktıklarını söyledi. Ben böyle bir durum ile karşılaşmadım ama bunuda ufak bir not olarak eklemeden duramadım. Siz böyle bir durum ile karşılaştınız mı?

Öpüldünüz.












Yorumlar

  1. bende pembesini aldım ve harika bir ürün ve evet fazla sıkıldığı zaman beyaz bir görüntü oluşuyor saçta o yönünü hiç sevmedim ama pembesini kesinlikle tavsiye ederim tatlım :) iyi pazarlar..
    http://bornova74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere pembe alacağım canım bana bunun kokusu çok ağır geldi :(

      Sil

Yorum Gönder