Ana içeriğe atla

İlk DIY Çalışmam

Selamlar,

Bugün ilk DIY çalışmamla karşınızdayım. Bilmiyorum sizde böyle misiniz ama ben aldığım kavanoz tipli ürünler bitince ambalajlarını atamıyorum mutlaka bir gün lazım olur diye ya da kargo ile gelen kutularıda atmıyorum :) 

Atmayıp bir köşede tuttuğum Watsons'larda satılan Treatment Wax 'ın ambalajlarını ben bir güzel kaplayayım makyaj malzemelerimi koyarım diye bunların içine diye düşündüm :)
Ve başladım kesip biçme işlerine. Kesip biçme dediğime bakmayın hepsi yarım saatimi almadı :)



Gelelim kullandığım malzemelere;
Tabi ki Watsonslarda satılan saç maskesinin kavanozları
Kendinden yapışkanlı dolap içi raflar için kullanılan kaplama kağıtları
Desenli bant
Makas

Öncelikle eni 10 cm, boyu 28.5 cm ölçülerinde dikdörtgen bir parça kesiyoruz yapışkanlı kaplama kağıdımızdan benim 3 adet kavanozum olduğu için ben 3 adet kestim.
Ben ilk kavanozumu kaplarken üzerinde bulunan etiketleri çıkarmamıştım. Kaplama kağıdının kalın olduğunu  bu nedenle arkadaki etiketin görünmeyeceğini düşündüm ama yanılmışım kapladıktan sonra fark ettim ki görünüyormuş :) Bu yüzden siz kaplamadan önce etiketleri çıkarın. Çok uğraştırmıyor etiketin bir köşesinden tutup çektiğiniz zaman çıkacaktır.



Yapışkanlı kağıdın bir tarafından başlayarak tüm kavanoza yapıştırdım. Ben çok aceleci biri olduğum için düzgün yapıştıramadım arada pütürcükler kaldı siz daha dikkatli olursanız daha güzel yapıştıracağınıza eminim.
Daha sonra kavanozun en üst kısmını boş kalmasın diye desenli bant ile süsledim.
Ve bitti bu kadar basit :)


Hemen içine bağzı ürünlerimi koydum bile. Sizce nasıl olmuş gayet basit değil mi ? :)

Öpüldünüz.





Yorumlar

  1. çok güzel olmuşşş kuzum kesinlikle denenmesi gereken bir şey :)
    http://bornova74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede dene canım sen benden daha iyi yaparsın eminim :)

      Sil
  2. Aynı kağıttan bende de var :) Çok şık olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa zevklerimiz aynıymış desene ben beğenerek almıştım :) Bu arada teşekkür ederim cnm :)

      Sil
  3. Gerçekten çok basit bir yöntem :) Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok basit yarım saat bile sürmüyor :) ayrıca teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. çok cici olmuşlar kiii :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım blogunu ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder