Ana içeriğe atla

Süslü Kutu Etkinliğindeki Kutum Geldi




Selamlar Canlar,

Biliyorsunuz Buse in Wonderland  bloğunun sahibi süslü kutu etkinliği yapmıştı ve bende katılmıştım. O etkinlikte Kadın ve Hayat bloğunun sahibi ile eşleştik. Ben ona bu hafta paketini yolladım oda bana bugün yolladım.

Paketi ilk aldığımda baya ağırdı ofisde olduğum için açamadım ama bir an huzursuzluğa kapıldım umarım mahçup olmam onun hediyeleri karşısında dedim. Ben ona yaklaşık 15 20 adet ürün yollamıştım yanlış hatırlamıyorsam ve hepsini özenle seçtim ne yazıkkı ürünü paketledikten sonra foto çekmek aklıma geldi ama geç kalmıştım bilsem çekerdim :( Umarım kendisi ürünlerin postunu hazırlar orada görme fırsatınız olur.

Eve geldim ve paketi açtığım zaman çok şaşırdım içinden 5 adet ürün çıktı bunlar,

1- Johnsons baby şampuan
2- Johnsosns baby ıslak mendil
3- Isıana duş jeli
4- Monplay mini palet (Ne üretimi olduğunu bilmiyorum ama arkasında çince ya da japonca birşeyler yazıyordu)
5- Das Rival deLoop pudra

Çok yorum yapmak istemiyorum ama benim en çok dikkatimi çeken nokta ona yolladığım içine ürünleri koyduğum kutu ile bana bu ürünleri yollamış olmasıydı o beni daha çok şaşırttı hani bari başka bir kutu ile yollasaydın. Buda demek oluyorki benim yolladığım paketi gördükten sonra bana bu paketi layık gördü ben her ürün için küçük küçük notlar hazırladım özel olsun diye görünce mutlu olsun diye ama aynı özeni kendisinde göremedim bu beni çok üzdü.

Öpüldünüz Canlar



Yorumlar

  1. Bende habersiz mi gonderdi diyecektim.Senin hediyelerini görüp böyle olması üzücü ama saglık olsun canım boşver.Herkes kendine yakışanı yapar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım doğru söylüyorsun ben zaten ürünün sayısında falan da değilim içine küçük bir not yazsa kusura bakma fırsatım olmadı özenmeye falan dese o bile yeterdi :(

      Sil
  2. Sizin yollamış olduğunuz hediye kutusuyla size hediye yollaması gerçekten hiç hoş bir davranış olmamış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o hiç hoş olmadı tamam bende zaten öle çok şaşalı bir kutu göndermemiş olabilirim ama en azından özendim seveceği şeyler seçmeye dikkat ettim ama benim yolladığım kutuda gelmesi çok hayret vericiydi..

      Sil
  3. Canım ben yazını okuduktan sonra senin kutunun postunu yazmışmı acaba diye eşinin bloguna baktım ama blog kaldırıldı yazıyor. Ua kendisi kapattı gitti ya da ilahi adalet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baktım canım ama dün akşam google + üzerinde kendisi birşeyler paylaşmış blogu kendisi kapatıp gitmiştir diye tahmin ediyorum. Mail attım onada cevap atmadı artık kendisi hakkında birşey diyemiyorum.

      Sil
  4. Canım geçmiş olsun. Çok ayıp etmiş eşin, umarım bir daha böyle bir durumla hiç bir blogger karşılaşmaz. Ve umarım bir daha blog açmaz o kişi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım umarım karşılaşmaz gerçekten çünkü üzücü bir durum

      Sil
  5. Hahaha biz yapsak ben sana neler gönderirim neler :)))) :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapalım balım ayıp ediyorsun :) Bu arada gizemin saksisi bloğu saksi etkinliği yapıyor katıldın değil mi :)

      Sil

Yorum Gönder