Ana içeriğe atla

Imex Merhem - Akne Tedavisi

Selamlar,

L'Oréal Paris - Skin Perfection Serisini anlatırken cildime BB krem yada fondoten gibi ürünler kullanmadığımdan bahsetmiştim. Yazıyı okumak isterseniz buraya alalım sizi :)
Şimdi size bahsedeciğim ürün tam olarak benim gibi fondoten kullanmayan ancak sabah uyandığı zaman cilt renginin solukluğundan ve renk tonunun farklılığından şikayet edenler için birebir.


Imex merhem, akne tedavisinde kullanılan reçete ile satılan bir renkli merhem. Ten rengi ile uyuşan transparan bir merhem. Benim yıllardır vazgeçemediğim bittikçe aldığım nadir ürünlerden.



Ben bu ürünü nemlendiricimin üzerine fondoten niyetine sürüyorum dürüst olmak gerekirse. Benim için fondoten görevi yapıyor ancak geceleri yatmadan önce sivilce üzerine sürerseniz sivilceyi kurutuyor. Yani benim için çok işlevselli :)



Yukarıdaki foto ise, merhemin cildime yedirilmiş halini göreceksiniz. Gayet transparan bir ürün tabiki kapatıcılık gibi bir görevi yok. Sadece cildinizde daha aydınlık bir görüntü elde etmenizi sağlıyor.

Benim cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona neden olmadı. Ama tabiki bu sizde olmayacağı anlamına gelmez. Benim cildim için uygun olan ürün sizde aynı etkiyi yapmamış olabilir bu nedenle lütfen bu ürünü almadan önce bir doktora danışın.

Ürünü eczanelerde bulabilirsiniz. İsterseniz sağlık ocağında yazdırıp herhangi bir ücret ödemeden de sahip olabilirsiniz. Ama ürünü reçetesizde elde edibilirsiniz.

Çok uzun bir yazı oldu kusura bakmayın kendinize iyi bakın :)






Yorumlar

  1. güneşte lekelenme falan yapmıyor di mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım yapmıyor zararını hiç görmedim bu kremin aksine yararını gördüm tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum Gönder