Ana içeriğe atla

Günlük Göz Makyajım

Selamlar Canlarım,

Bugünkü postumda günlük yaptığım göz makyajımdan bahsetmek istiyorum sizlere. Daha önceki postlarımda bahsettiğim gibi günlük makyajın çok ağır olmasını sevmiyorum daha doğrusu kendime yakıştıramıyorum hadi onuda geçtim ben ne yazıkki sabah uyanmakda çok zorlandığım için makyaja çok zaman ayıramıyorum :)

Bu nedenle öyle çok övebileceğim şaşalı bir göz makyajı paylaşamıyorum sizinle benimki gayet sıradan bir makyaj :)

Belki ilerde biraz daha gösterişli bir makyaj sizin için yaparım :)

Öncelikle kullandığım ürünleri paylaşmak istiyorum sizinle.




  • Essence Big Lash Mascara
  • Essence Home Sweet Home Far no 02
  • H&M Nudes Far
  • Valentina Eyeliner


Göz kapağıma Essence far sürdüm kaşımın altına ve göz pınarımın olduğu yere aydınlık bir hava vermesi için H&M Nudes far'ın beyaz rengini uyguladım.

Ben günlük makyajımda çok fazla gösterişi sevmediğim için daha doğal tonları kullanamayı seviyorum. Ya sizin günlük göz makyajınız nasıl bana yollayın bende yayınlayayım hem banada fikir vermiş olursunuz :)

Mail: mylittlemascara@gmail.com

Bu arada yaptığım küçük çekilişe katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz :)

Öpüldünüz.




Yorumlar

  1. harika ürünler kullanmışsın cnm sade olmuş ama tam bana göre..ilerde de değişik makyajlar yaparsın da yayınlarsın inş :) :) http://bornova74.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder