Ana içeriğe atla

İlk Ebay Siparişim

Selam Canlar,

Bir bilgisayar mühendisi olarak birde web içindeki güvenlik konuları ile çok içli dışlı biri olarak her siteden alışveriş yapmıyorum. Bu durumu şöyle açıklayabilirim sanırım eğer bir yemeğin nasıl şartlarda yapıldığını biliyorsanız her yerde yemek yemezsiniz, güvendiğiniz yerlerde yemek yersiniz. Benimkide o hesap heryerden alışveriş yapamam, ancak güvendiğim web sitelerinden alışveriş yaparım :)






Bundan 1, 1.5 yıl kadar önce Ebay'den alışveriş yapmıştım ve ne yazıkki aldıklarım elime ulaşmamıştı bu nedenle  bir daha alışveriş yapmadım. Ama geçen ay gezinirken bir şans daha vermek istedim ve kendime 10$'lık bir limit koydum ve alışveriş yaptım. Ve mutlu son bu alışverişim elime ulaştı. Bilseydim birkaç şey daha söylerdim.

Bu arada benim alışveriş yaptığım satıcının mağazasına buradan ulaşabilirsiniz.


Gelelim Aldıklarıma,

İki tane çok güzel kolye siparişi vermiştim.
Yeşil olan : 1.90$
Renk renk olan: 2.90 $
Kalp kalp olanlar mini mandal renk renk çok güzeller : 0.99 $
Pembe keçeden yapılma kartlık: 1.3 $
İkili pembe dantel görünümlü bant: 1 $ 


Bantların yakından görünümü bu şekilde ben bu alışverişden çok memnun kaldım en yakın zamanda tekrarlayacağım.

Öpüldünüz.







Yorumlar

  1. Güle güle kullan cok uygun fiyatlı hemde güzeller canım..

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin şeyler almışsın canım güle güle kullan :)) Ben de ebay alışverişi yapmak istiyorum ancak bir türlü cesaret edemiyorum. Nasıl yapacağımı da bilmiyorum, belki bu konuda bana yardımcı olabilirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki seve seve yardımcıl olurum canım sen yeterki iste :) Bende cesaret edemiyordum gelmez diye düşünüyordum ama siparişim geldi :)

      Sil
  3. Canım alısverisin aşamalarını anlatabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki canım en kısa zamanda postunu hazırlayacağım :)

      Sil

Yorum Gönder