Ana içeriğe atla

Sevgi Battaniyesi Etkinliğine Katılıp Bebekleri Isıtalım - Kizilcik Şerbetimm

Selamlar,

Bugün blogger bir arkadaşımın bloğunda duyurduğu sosyal sorumluluk etkinliğini bende sizinle paylaşmak istedim ne kadar çok kişi duyarsa o kadar daha yararlı olur düşüncesindeyim. Eğer sizde paylaşırsanız hiç birşey yapamasanızda bir adım atmış olursunuz. En azından ben kendi adıma bir adım attığımı düşünüyorum.

Şimdi gelelim Kızılcık Şerbetimm 'in bloğundaki post'a. 


----------------
Herkese merhaba,
Bugün size harika bir etkinlikten bahsedeceğim. Dört annenin bir araya gelip başlattığı müthiş bir proje. Yapabileceğimiz çok basit şeyler var. 15x15 cm'lik %100 akrilik yünden kareler örüyorsunuz ve Ankara'ya yolluyorsunuz. Onlar bizim için ihtiyacı olan miniklere ulaştırıyorlar. Tabii önce parçaları birleştirip battaniye oluşturuyorlar. Ben bu güzel etkinliği dün öğrendim ve hemen blogumda paylaşmalıyım diye düşündüm. 

Sizler de kolayca bebeklerin ısınmasına yardım edebilirsiniz. Facebook sayfalarına giriş için buraya tıklayın.

Ben de en kısa sürede karelerimi örüp sizlerle de paylaşacağım :) Bir ilmek de siz atın ve bebişleri ısıtın diyip konuyu burada bitiriyorum. 

http://www.birilmekdesenat.org/

Hoşçakalın

---------

Buradan Kızılcık Şerbetimm bloğunun sahibine çok teşekkür ediyorum duyarlılığı için :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Nasıl mutlu oldum bilemezsin :) Bu etkinliği senin de duyurman harika :)) Gelsin örgüler gitsin battaniyeler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benim seve seve duyurdum umarım faydalı olur :) İnşallah bol bol gelir örgüler battaniyeler

      Sil

Yorum Gönder