Ana içeriğe atla

Collagen by Watsons - Nemlendirici El Kremi

Selamlar,

El kremlerine karşı zaafım var benim bunu kabul ediyorum. Çantamda, ofisimde, arabamda evin tüm odalarında her yerde el kremim vardır. Bunu çok dürüstçe ifade edebilirim evet ben el kremi takıntılıyım :) Birde tek çeşit krem almam çeşit çeşit marka marka her kremden kullanırım. 

Bunun başlıca nedeni tabiki ellerimin çok çabuk kuruyor olmasıda olabilir. Bir el kreminde ilk dikkat ettiğim özellik kokusudur. Özellikle çilek kokusuna bayılırım :)

İşte el kremlerinden açılmışken konu size bugün bir el kreminden bahsedeceğim. Collagene by Watsons; bu ürün yalnızca Watsons mağazalarında satışı olan, Watsons'a özgü bir markadır.






Ürünün vaad ettikleri

  • 4 önemli içerik ile cildinizi nemlendirmeye ve şekillendirmeye yardımcı olur. Almanya'dan gelen Naturel Deep-sea Fish kolajen, cildinizde kolayca emilerek cildinizin elastikiyetini arttırmaya yardımcı olur.
  • Hafif, yağ bırakmayan yapısıyla ellerinizi nemlendirmeye ve yumuşak ellere sahip olmanıza yardımcı olur.


Ürünün Özellikleri

  • Hiç bir kokusu yok.
  • Nemlendirmesi bence çok güzel.(Tekrar tekrar aldığım nadir el kremlerinden)
  • Elde yağlı bir hisse neden olmuyor.
  • Etkisi kısa süreli değil.
  • Yoğun kıvamlı bir ürün


Resimde görüldüğü gibi beyaz renkli yoğun kıvamlı bir el kremidir. Ürünün satış fiyatını tam hatırlamıyorum bu nedenle sizinle paylaşamıyorum ama Watsons indirimlerinden yararlandığınızda çok uygun bir fiyata elde edebilceğinizi düşünüyorum.

Öpüldünüz.



Yorumlar