Ana içeriğe atla

Süslü Kutu Etkinliği

Selamlar,
Buseinwonderland bloğunun düzenlediği süslü kutum etkinliğinde son günlere geliyoruz. Ben kutumu hazırladım içerisine koymak istediğim bir kaç ürün daha var onlarıda bu hafta içinde halledip güzelce süsleyip kargoya vereceğim yada biz buluşup kutularımızı elden vereceğiz tam henüz netleştiremedik Kadın ve Hayat bloğunun sahibi ile :)




Resmin net görünmesini istemedim ama çok gizli olsunda istemedim :) Yukarıda bahsettiğim gibi süslü kutum neredeyse hazır bakalım onun için hazırlamış olduğum kutuyu beğenecek mi Kadın ve Hayat bloğunun güzel sahibesi :)

Öpüldünüz.



Yorumlar

  1. Yaaa çok kiskandimmm :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kıskanma ayarlayalım bizde bir etkinlik yapalım olmaz mı ? :)

      Sil
    2. Iste o zaman kiskanmam :) süper olur

      Sil
  2. inşallah ayarlayabiliriz de buluşabiliriz:) cok guzel gorunuyor cok tesekkur ederım:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş canım ayarlayalım görüşelim mutlaka :)

      Sil
  3. Ne güzel aynı şehirdesiniz demekki çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder