Ana içeriğe atla

Rimmel London - Match Perfection Fondöten


Selamlar Canlarım,

Biliyorum dün günün şarkısı postu bile giremedim ama neden diye bir sorun çok önemli bir nedenim vardı. Sevgilim askerden döndü :) Hiç döndüğüne inanamıyorum izne gelmiş gidecekmiş gibi hissediyorum ama hayırrrr döndü artık burada :) Neyse bu mutluluk halini geçip sizlere Rimmel London markasına ait olan Match Perfection Fondotenden bahsedeceğim.

Rimmel London - Match Perfection


  • Ürün kalın çam şişe içerinde pompalı kullanımı kolay bir ürün.
  • Kokulu bir ürün ama kokusu çok ağır değil uçucu bir koku.
  • En önemli özelliğinden biri 18 sph güneş koruyucu içeriyor
  • Yapısı çok sıvı
  • Yapısı incecik ürünü yüzünüze yedirdiğiniz zaman hiç birşey yokmuş gibi hissettiriyor yani doğal bir duruşu var.
  • Kapatıcılığı azdan ortaya doğru
  • Yağlı ciltler çok sevmeye bilir bende akşama doğru parlamaya neden oluyor
Rimmel London - Match Perfection


Pompanın kapağını çok sevmedim çünkü yerine oturmuyor cantanın içinde kapak çıkabiliyor. Tüm ürünler mi böyleydi yoksa bana mı denk geldi bilmiyorum ama seyahat ederken çok zorluk çıkarıyor.



Gördüğünüz gibi ürün çok sıvı. Elinizi biraz eğdiniz zaman akıyor.

Rimmel London - Match Perfection

Bendeki rengi 200 Soft Beige. İlk ürünün rengi açık gibi gelsede yedirdiğiniz zaman ten renginizle uyuşuyor. 
Benim aldığım ama çok kullanmayı tercih etmediğim bir ürün çünkü zaten günlük hayatta çok fondöten kullanmıyorum özel zamanlar içinse kapatıcılığı çok iyi olmadığı için çok sevmiyorum ama  seveni olduğu kadar sevmeyenide çok. 

Ürünü Watsons Mağazalarında bulabilirsiniz.
Yaklaşık 20 Tl ürünün satış fiyatı ama indirimlere denk gelirseniz yarı fiyatına sahip olabilirsiniz :)

Öpüldünüz.


Yorumlar