Ana içeriğe atla

Günün Ojesi #1

Selamlar,

Günün ojesini paylaşıyorum sizlerle. Golden Rose Rich Color serisinden 44 numara. Bahara yakışan bir renk benim çok beğenerek kullanığım içimi aydınlatan enerjimi arttıran bir renk.




Golden Rose'un en yaygın serilerinden olan rich color serisini bilmeyen kalmadı sanırım, ojenin fırçası yassı şeklinde. Sürümü çok kolay, tek katta tırnak örtülmüyor ama çift kat sürüldüğünde ise tam olarak kapatıcılık sağlıyor.


Öncelikler tırnaklarım için üzgünüm çok düzgün süremedim ne yazıkki :( Bozuldu birazcık :(


Ojenin içinde çok belli olmayan ışıltılar mevcut ama sim yada pul değil sadece minik minik ışıltılar var ancak ışıkda belli oluyorlar. Ojenin rengi ne turkuaz ne açık mavi, mint yeşili gibi :) 


Ben ojenin rengini çok sevdim umarım sizde seversiniz.

Öpüldünüz.







Yorumlar

  1. bende çok severek kullanıyorum bu ojeyi.rengi de çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Bende rengini çok beğeniyorum :) Blog dünyasında yeniyim bu yüzden yorum yanıtlama özelliğini bir türlü aktif hale getirmeyi beceremedim umarım yazdığım cevapları görüyorsundur.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş rengi tam baharlık. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder