Ana içeriğe atla

Ombre Dudaklar

Selamlar,

Bugün ombre dudaklarım ile karşınızdayım. Nette gezinirken çok güzel görünen insanın yapası gelen ombre dudaklar gördüm. Özellikle Londra'da Bir Türk Kızının videolarını izleyen varsa görmüştür o çok muhteşem ombre dudaklar yapıyor. Hoş aramızda kalsın makyajlarının hepsini muhteşem yapıyor. Kıskanıyorum sanırım onu :P Eğer bu yazımı okursa ona selam söylüyorum ve bu kadar güzel olmak zorundamısın diyorum :P


Neyse gelelim benim yaptığım gayet sıradan, basit ombre dudaklarıma. Beni takip edenler bilir ben günlük hayatında aşırıdan uzak duran biriyim bu nedenle çok sade makyajlar yapıyorum. Durum böyle olunca benim ombre dudaklarda gayet sade dikkat çekmeyen bir dudak oldu :)



Dudaklarımın tümüne toprak tonlarındaki Flormar Lights Of Flowers Precious Lipstick LF32 numaralı olan ruj sürdüm. Nude tonlarında olan bu ruj benim dudaklarım için çok koyu geliyor ve sanki fondoten sürerken dudaklarımada sürmüşüm gibi bir hisse kapılmama neden oluyor :)

Dudaklarımın iç kısmına ise Oriflame'den aldığım Veryme Lipmania Pink Kiss rengini sürdüm. Ben dudaklarımın en iç noktasına bu ruju sürmeye dikkat ettim çünkü dudaklarımızı birleştirdikçe dağılacağından tüm dudağımı kaplamasını istemedim daha sonra.

Yukarıdaki fotolar flashsız çekimdir. Aşağıdaki resimleri ise flashlı çekimlerdir.



Kendi kendime fotoğraf çekmek ne kadar zormuş kızlar ya valla bu fotoları çekmek için kaç saat uğraştım ancak bu kadar düzgün çıkabildi :) 


Bu arada rujların tek tek swatchları bu şekilde. Oriflame ruju severek kullanıyorum kızlar hala satılıyor mu bilmiyorum ama görürseniz bence alın :)



Öpüldünüz.








Yorumlar

  1. Dediğin gibi oldukça sade bir ombre dudak olmuş emeğine sağlık canım. Yakışmış güzel dudaklarına. Kendi kendine fotoğraf çekmenin ne kadar zor olduğunu ben de biliyorum tatlım ah ahh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim :) Bu arada o kendi güzelliğin :)

      Sil

Yorum Gönder