Ana içeriğe atla

Bugünün Mini Watsons Alışverişi :)

Selam Canlar,

Bugün çok kısa bir avm işim vardı bende avm'ye girmişken Watsons'a uğramazsam olmaz dedim ve o kısacık zamanda kendimi Watsons'ın o güzelim reyonlarına attım :)

Minik bir alışveriş yaptım şimdi sizleri yaptığım mini alışverişim ile başbaşa bırakıyorum :)




Biliyorum çok az aldım ama ne yapayım zamanım kısıtlıydı. Daha rahat bir zamanda gidip doya doya bakmak istiyorum :)

Aldıklarıma gelirsek;
  • Annem için Garnier Çarpıcı renkler koleksiyonundan 110 Ekstra Açık Elmas Sarısı rengini aldım
  • En sevdiğim ve vaatlerini yerine getiren favori diş macunum Arm & Hammer Advance White diş macunum bitmişti hemen aldım.
  • Yeni çıkan Rita Ora imzası taşıyan Rimmel London 60 Seconds 873 ve703 numaralı ojelerini aldım.
  • NYC marka Pink Whisper Souffle Rose far aldım.
  • NYC Applelicious Glossy Lip Balm 356 Big Apple Red ve 353 Pink Lady renklerini aldım.
En çok üzüldüğüm Rimmel ojerlerin ve lip balmların istediğim renkleri yoktu. Başka şubelere bakacağım artık.

Bu arada bağzı ürünlerden ikişer tane var. Neden mi ? Yapacağım küçük çekilişim için :) Çekiliş için beklemede kalın.

Eğer tanıtmamı istediğiniz bir ürün varsa yorum bırakın öncelik onun olsun.

Öpüldünüz.




Yorumlar

Yorum Gönder