Ana içeriğe atla

Cildimdeki Sivilce Lekeleri - Güncelleme



Selamlar,

Biliyorsunuz yüzümde yanak kısmımda sivilce lekelerim var ve bunu geçirmek için limon- karbonat karışımı kullanmaya başladığımı buradaki postumda anlatmıştım. Okumadıysanız bence bir bakın :)


Şimdi o postumla ilgili bilgi vermek istiyorum.


  • Yanlış hatırlamıyorsam toplam 3 kere bu kürü uyguladım.
  • Sivilce lekelerimin rengi bile açılmadı
  • Cildimi tahriş etti
  • Uygularken yanma hissine neden oluyor
  • Cildimi hassaslaştırdı.


Daha fazla uygulamayacağım kızlar lekelerden kurtulacağım diye cildimi daha kötü hale sokmak istemiyorum.
Ama tabi ki bu lekelere karşı savaşım bitmedi yeni şeyler denemeye başladım bile takipte kalın yakında denemelerimi paylaşacağım :)

Öpüldünüz.


Not: Resim google amcadan alıntıdır.



Yorumlar

  1. ben de muzdaribim bu sorundan. ümitle bekliyorum çözümünü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım en kısa sürede İnşallah çözümü bulacağım :) Azimliyim ve kararlıyım :)

      Sil
  2. En kısa zamanda istediğin cilde ulaşırsın umarım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder