Ana içeriğe atla

H&M Nudes Far Tanıtımı

Selamlar Canlar,

Bugün size günlük göz makyajımda kulladığım H&M nudes farların tanıtımını yapacağım. Eğer günlük göz makyajım postunu okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz :)

H&M Nudes Far Tanıtımı




H&M Nudes far içinde 3 renk mevcut bunlar beyaz, altın rengi ve kahverengi. Her rengin içinde simler bulunmakta, altın rengi olan far içindeki sim çok fazla bu nedenle günlük makyaj değil gece dışarı çıkarken kullanılabilecek bir renk. Sanki bu mini far paleti daha çok gölgelendirme için kullanılabilecek renklere sahip. 

H&M Nudes Far Tanıtımı



Düğüne ya da davete giderken bu 3 far ile güzel bir göz makyajı yapılabilir. Eğer far bazı kullanılmaz ise çok fazla renk vermiyor en iyi performansı far bazı ile sağlayabilirsiniz.Far bazı kullansanız dahi süper bir performans beklemeyin :)  Aşırı derecede değil ama biraz tozutma durumu mevcut. Kalıcıkları orta seviyede. Zaten H&M farklarını kullananlar bilir çok kaliteli farlar değiller ama kullanılmayacak derecede kötüde değiller. Orta seviyede diyebiliriz bence :)

H&M Nudes Far Tanıtımı

En baştaki swatchlar bazsızdır gördüğünüz gibi renkleri çok vermiyor diğer son üç swatch'da ise baz kullanılmıştır bunların renkleri daha belirgin daha net görünüyor. Not olarak belirtmek isterim ki baz olarak ben essence markasının bazını kullandım ayrıca flashsız çekimdir resimler.

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam  6- 7 Tl gibiydi. Birde bu mini paletin pembe tonlarında olan rengi mevcuttu. Bence günlük hayatta kullanılabilecek bir far seti. Bu arada ben kaşımın altına aydınlık bir görüntü vermesi amacıyla beyaz far'ı hergün kullanıyorum. Aşırı renk vermediği için bembeyaz bir görüntüye neden olmuyor sadece hafif bir aydınlatıcılık sağlıyor. Bu da benim hoşuma gidiyor :)


Bu arada H&M'den alıp denemek istediğim bir kaç ürün daha var hafta sonu Brandium'ya gidersem mutlaka uğrayacağım :)

H&M

Sizin kullandığını H&M ürünleri nelerdir ? Memun kaldınız mı ve alıp denemek istediğim yukarıdaki ürünleri tavsiye eder misiniz ?

Öpüldünüz.




Yorumlar

  1. Ben H&M'ye geçen gün gittim ama bu farlardan görmedim.Renkleri tam bana göreymiş görseydim kesin alırdım :) Ben ojelerini aldım ama henüz denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu farlardan nette bakarken görmedim canım gezinirken fark ettim eğer diğer gittiğinde bulamazsan söyle ben görürsem senin için alırım :)

      Sil
  2. Çift taraflı fırca cok kullanıslı gorunuyor.Bende hm in glitter ojeleri var çok guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende alayım ojelerden o zaman merk ettim ama glitter ojerli çıkarması zor folyo yöntemine girmeyede üşeniyorum :)

      Sil
  3. Farlara bayıldım ilk fırsatta deneyeceğim :) Takibe aldım benim bloguma da bekliyorum :) birazmakyajbirazbakim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende bloğunuzu takip edeceğim :)

      Sil

Yorum Gönder