Ana içeriğe atla

Olivia Palermo Stili

Selamlar,

Haftanın son günün herkes için çok güzel geçmesini diliyorum ve pazar günü postumu yayınlıyorum. Bugünün postunda, stilini çok severek takip ettiğim oyuncu, manken ve aynı zamanda ünlü blogger Olivia Palermo'ya yer vermek istiyorum.




Olivia Palermo'nun çok duru bir güzelliği var aynı anda hem asil hemde çok şirin görünen bir ünlü. Oyunculuğun ve mankenliğin yanında bloggerlıkda yapan Olivia deyim yerindeyse bence taş gibi hatun :)  Kendine özgü bir tarzı varki giydiği herşey çok yakışıyor.

Neyse bu kadar uzatmaya gerek yok bilen bilir kendisini zaten. Artık sizi resimlerle başbaşa bırakıyorum :)

İşte karşınızda Olivia Palermo'nun günlük stili :)







Ve kapanışı kendi gibi tarz olan sevgilisinin fotoğrafı ile yapıyorum :)


Öpüldünüz.



Yorumlar