Ana içeriğe atla

Real Techniques Fırçalar

Selam kızlar,

Postuma başlamadan önce Real Techniques fırçaları çok sevenlere bir müjde vereyim. Artık Real Techniques fırçalar Watsonslarda satışa sunulacakmış belkide satışa sunulmuştur tam olarak bilgi elde edemedim. Aklıma gelen ilk şey acaba anneler günü indirimi Real Techniques fırçalarada vurur mu :)


Benim henüz hiç Real Techniques fırçam yok almalımıyım bilmiyorum. Bu aralar fırçaya çok ihtiyacım  var ama profesyonel makyaj yapmıyorum günlük hayatımda fırçayı sadece far ve allık için kullanıyorum ama insan ister istemez her yerde bu kadar populer olan fırçlara ihtiyacı varmış gibi hissediyor. 

Bakalım belki ilk indirim haberi ile watsonlardan bende bir Real Techniques fırça sahibi olurum :)



Yorumlar

  1. cnm benmde hiç rt fırçam yok ama anneler günü indiriminde almayı planlıyorum bence bu tür fırçaları kullanmak için profesyonel olmak gerekmiyor tatlım al bence yani özellikle göz makyajı için olan seti ve pudra fırçasını bende beklerim http://bornova74.blogspot.com :) kendine iyi bak kocamannn öptm..

    YanıtlaSil
  2. Canımm yorum yapmana çok mutlu oldum bloğumun ilk yorumu bu çok heyecanlandım :) Bende ilk indirimde kaçırmıyayım o zaman hemen kapayım rt fırçalardan :) sende kendine iyi bak öptüm bende :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder