Ana içeriğe atla

Flormar Waterproof Eyeliner No: 113


Selamlar,

Bugün postumun konusu ne olsa ne olsa diye düşünürken gözüme beyaz göz kalemim çarptı ve bu sene en popüler senesini yaşayan beyaz göz kalemimden bahsedeyim bende dedim. Beyaz göz kaleminin popülerliğini bilmeyen yoktur bir ara tüm defilelerde beyaz göz kalemi kullanılmış makyajlar damgasını vurmuştu.


Beyaz göz kalemi populer olurda ben almaz mıyım? Tabiki aldım benim elimde Flormar'ın 113 numaralı göz kalemi mevcut. Ben Flormar'ın göz kalemlerini severek kullanıyorum çünkü ucunun yumuşak olması, sürüşünün kolay olması, renk vermesi için çok bastırmamıza gerek olmaması sevme nedenlerimden bazıları. Tabi kalıcılığının çok iyi olmaması gün içinde tekrarlanma ihtiyacının olması biraz soğutuyor kendinden ama olsun.



Herkeste mutlaka Flormar'ın kalemlerinden en az 1 tane vardır diye tahmin ediyorum en azından şimdi yoksa kesin önceden olmuştur yani diyorum ve konumuza geri dönüyorum.

Beyaz göz kalemini neden kullanmalıyız dersek eğer; beyaz göz kalemi kullandığımız zaman makyajımızda gözlerimizi daha dikkat çekici hale getiriyor. Eğer küçük gözleriniz var ise daha büyük ve iri görünmesine yardımcı oluyor.Bir çok farklı kullanımı var beyaz renk kalemlerin, bunlara örnek verecek olursak; eyeliner gibi göz kapağının üstüne ince yada kalın bir çizgi şeklinde kullananlar var. Göz kapağının altında kullanalar var. Göz pınarlarına kullananlar var. Nasıl kullanacağınız sizin zevkinize kalmış tamamiyle.

Flormar kalemin bembeyaz ve mat bir duruşu var. Sürümüde, temizlenmeside çok kolay. Dağılma gibi bir durumu yok ama yok olup uçması gibi bir durumu var bir kaç saat sonra sanki hiç sürmemişsiniz gibi bir durum oluyor :)



Ben genelde beyaz kalemini göz kapağımın iç kısmına sürmeyi tercih ediyorum. Nadir olarak da alt kirpik diplerime sürüyorum.




Öpüldünüz



Yorumlar