Ana içeriğe atla

Yves Rocher - HYDRA VEGETAL Nemlendirici Tonik


Selamlar,
Biliyorum tatilde çok tembel bir blogger oldum ve post girmedim ama 3 yıldırı doğru düzgün izin almadım ve çalıştım hem ruhen hem bedenen çok yorgundum bu tatil ilaç gibi geldi. Ve şimdi işte buradayım sizi postlarımla sıkmaya geldim :) Ama en önemli dönüş nedenim tabiki oy kullanmak. 1 oy 1 oydur diyenlerdenim. Boy verme Oy ver kapmanyasını sonuna kadar destekliyorum.

Bu kadar konuşmadan sonra gelelim tatilden sonraki ilk postuma. Bugünkü konuğum Yves Rocher markasına ait HYDRA VEGETAL nemlendirici tonik. 


Bu ürün arkasında yazdığına göre, cildi derinlemesine temizleyip bakıma hazır hale getiiryormuş. Cildi nemlendirip, canlandırıp ve cilde ışıltı kazandırıyormuş. Ürün sabah ve akşam olmak üzere bir pamuk yardımıyla göz çevresi hariç tüm yüze uygulanıyor. 
İçerisinde;  Akçaağaç Özsuyu'nda bulunan aktif moleküller cildi nemlendirir ve cildin nem dengesini uzun süre korumasını sağlıyormuş. Ayrıca cilde yumuşaklık veren ve cildi yatıştıran Organik Hamamelis (Sihirli Ceviz) Suyu içeriyormuş.


Gözenekleri kocaman, yağlı ve ergenliğinden kurtulamamış sivilceli bir cildim var. Fazla yağın ciltten arınması için genellikle killi, kükürtlü ürünler kullanıyorum bu nedenle cildim geriliyor, kuruyor bu kuruluğu, gerilmeyi engellemek için cildime bu toniği uyguluyorum ve ferahlamış, nemlenmiş cildim oluyor. Ürün normal ve nemsiz için tavsiye edilsede benim gibi cildindeki fazla yağı arındırmak için maske ve peeling uygulayanlar cildin nemsiz kalmasını engellemek için kullanabilirler. Kullanmakdan zevk aldığım bir tonik bittikçe tekrar alacağım bir ürün. 25 Tl satış fiyatı mevcut ama bereketli bir ürün kullanmanızı en azından şans vermenizi tavsiye ederim.

Herkese mutlu pazarlar :)

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Denemeye değer! Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)

    http://begumerenoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder