Ana içeriğe atla

Selen'in Çantasının İçinde Ne Var ?

Selamlar herkese,
Bu haftaki Çantam'ın içinde ne var yazı dizisinin konuğu sevgili arkadaşım Selen. Kendisi yakın zamanda kızı Bade'yi kucağını alacak bu nedenle çok heyecanlı o kadar yoğun olmasına rağmen benim konuk yazarım oldu ve bu postu yazdı buradan ona teşekkür ederim. Allah sağsalim bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşAllah diyorum ve Selen'in çantasını karıştırmaya başlıyorum :)

--------------------------------
Herkese Merhaba;
Ben Selen Topal. www.seleninevcilikhayati.com blogunun sahibiyim. Bu haftanın konuğu ben oldum. Bunun için canım arkadaşım Mehtap'a çoookk teşekkür ederim.

Çantamda Neler Var?



Tabii ki cüzdanım :) Yaz mevsimi olması nedeni ile güneş gözlüğüm...
Olmazsa olmazım şeker ve sakız. Evden çıktığım an ağzıma atarım. Özellikle şuan hamile olduğum için ağzımda sürekli bir tatsızlık oluyor.Bunu gidermek için birebir...

Zaten sakız çiğnemeye de bayılırım :)

Yaz - kış farketmez deodorantımı hep çantamda taşırım. Vee tabii ki blog yazmaya başladıktan sonra kartvizitliğim de olmazsa olmazlarımdan oldu.. :)

Makyaj çantamı da yanımdan ayırmam.Hamile olmam bakımlı olmama engel değildir diyenlerdenim ve makyaja  devam ediyorum. Ayrıca mutlaka yedek bir tokam da vardır.

Makyaj çantamda neler var?


Kesinlikle demirbaşımdır; BB Krem. :) İyi ki tanımışım onu.
Avon sıkılaştırılmış pudra ve Pastel'in bronz allık da çantamdan eksik etmediklerim arasında.

Aslında benim en çok sevdiğim, Avon'un açıp kapanabilen siyah renkli göz kalemi.İşte, o da orada duruyor. :)

Ve son olarak da Color Trend'den aldığım açık kahverengi ruj... Dudaklar renksiz ise makyaj görünmez.Bence, tabii :)

Okuyanlara çok teşekkürler... 

Beni www.seleninevcilikhayati.com sayfasından ya da @seleninevcilikhayati instagram hesabımdan takip etmeniz dileğiyle.... 

Hoşçakalın :)

--------------------------

Selen'in çantası çok cici değilmi? Çantasının içindekileri bizimle paylaştığı için çok teşekkür ederim.
Eğer sizde çantanızın içindekileri benimle yaplaşmak isterseniz mylittlemascara@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Sadece bloggerlar değil, okuyucularımında çantasını burada paylaşabilirim :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Canim benim iyi dileklerin icin ve beni konuk yazar olarak davet ettigin icin cok tesekkur ederim. Optum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder