Ana içeriğe atla

Perşembe Ojesi #2



Selamlar Canlar,

Perşembe ojesi ile karşınızdayım bugün :) Baya geç yayınlanmış bir post kusura bakmayın canlar ama çok yoğun bir gündü ancak zaman bulabildim :( Ağustosun son günleri geldi resmen yaz bitti bu durum resmen içimi karartıyor ben daha yazı tam yaşayamadım bile bitmesinn. :( Neyse benim depresyon hallerimden günün postuna geçelim :) 
Bugün tırnaklarımı süsleyen renk Essence markasına ait colour & go 111 English Rose.



Bu oje benim en çok kullanmakdan zevk aldığım renk hem sürümü hem kuruması hem rengi çok güzel çok beğeniyorum. Nail art yapacak vaktim olmadığı içinde bijüteri'nin birinden aldığım tırnak yapıştırıcısını kullandım :)

Bu arada Essence ojelerini çok seviyorum özellikle fırçalarını. Bu arada yukarıdaki renk tek katta ortaya çıktı bu nedenle çok hızlı kurudu.


Eğer sizinde çok zamanınız yoksa ama düz düz ojede sürmek istemiyorsanız bu yapışkanlı nail art süsleri tam size göre :)

Öpüldünüz.


Yorumlar