Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün: Flormar Beauty Toys Nail Art Brush Set



Selamlar herkese,
Pazartesi sendromunuzu hafifletecek olan 4 Blogger 1 Ürün etkinliğimizin ikinci postunu yayınlıyoruz. Öncelikle herkese çok teşekkür ederim ilk post olmasına rağmen ilgi beni mutlu edecek seviyede güzeldi. Okuyan, yorum yapan tüm takipçilerimi öpüyorum sizlerin bir yorumu bile beni blog dünyasına daha çok bağlıyor bunu bilmelisiniz.



 Gelelim 4 Blogger 1 Ürün postumuzun ikinci konuğuna, Flormar'ın yeni çıkardığı bir seri olan Beauty Toys serisinin nail art brush seti konuğumuz bu hafta. Kızlarla birlikte sizin için bu nail art fırçalarını inceledik. Bu serinin bir sürü nail art fırça seçenekleri var. Ancak biz bu seriden iki ürün alıp incelemeye karar verdik.


İlk ürünümüz içerisinde 6 adet fırçanın bulunduğu Beauty Toys Nail Art Brush Set ürünü. Bu ürün içerisinde birbirinde farklı desenler ortaya çıkarmanızı sağlayacak fırçalar var. 


Diğer ürün ise, Beauty Toys Nail Dotting Pen. Bu ürün çift uçlu bir tarafı küçük diğer tarafı ise daha büyük olan bu nail art kalemi ile farklı boyutlarda şekiller ortaya çıkarabilirsiniz.



Sizler için bir kaç nail art denemesi yapayım dedim ama olmadı canlarım. Hatta sil oje sür yeniden yap diye sürekli birbirini tekrarlayan adımlardan sonra bana göre en iyisi olan iki modeli seçtim ve bu resmi koymaya karar verdim. Bu arada şunuda anladım en başarı olduğum ve kullanması en kolay ürün dotting pen, eğer sizde fazlada gözüm yok çiçek yapalım, bulut yapalım yeter derseniz bu ürün bence gayet yeterli :)

Gelelim bu ürünler ile ilgili düşüncelerime,
  • Fiyat bakımından gerçekten çok uygunlar. İçerisinde 6 adet fırça olan setin fiyatı 12.50, dotting pen fiyatı ise 4.50 TL.
  • Ürünlerin dış kısmı ahşap gibi bir üründen yapılmış. Siyah bölüme aseton döküldüğü zaman ya da temizlemek amaçlı sildiğinizde ürünün rengide siliniyor. Fırçanın o bölümü erimiş gibi oluyor.
  • Fırça setinin içindeki fırçaların boyları çok uzun, bu fırçaları istenilen şekilde tutmayı zorlaştırıyor.
  • Fırçaların kıllarında hiç bir dökülme olmadı şimdiye kadar. Bu nedenle gayet sağlam yapıldığını düşünüyorum.  
Bence fiyat performans ve kolay ulaşılabilirlik olarak bu ürünü sizde almalısınız. Piyasada bu kadar uygun fiyata nail art fırçası satan başka bir marka görmedim. Bu arada ben ne kadar bu fırçalarla düzgün nail art yapamasamda her bir fırçanın nasıl kullanılması gerektiğini anlatan çok güzel bir video buldum onuda sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben yapamadım bari siz yapın canlarım :)


Bu arada diğer blogger arkadaşlarımda Flormar'ın bu ürünlerini yorumladılar okumadan geçmeyin :)

İlke'nin blogu için tıktık.
Gizem'in blogu için tıktık.
Pınar'ın blogu için tıktık.

Bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Gerçekten haklısın tatlım, fırçalar çok uzun.
    İlk başta bilemedim, kaşık gibi ortasından tutup yapmaya çalıştım olmadı. Sonra kalem gibi tutunca kolaylaştı :)
    Nail art geliştirilebilir ya, çalışmaya devam :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyorum bebeğim inş daha iyilerini yapıcam :D

      Sil

Yorum Gönder