Ana içeriğe atla

Bitenler ve Çöpe Gidenler #3


Selamlar,

Hafta ortasında olmanın verdiği uyuşukluk ile sizleri selamlıyor ve günaydınlar diyorum umarım güzel bir gün bizleri bekler :) Bayadır bitenler yazısı yazmıyordum baya ürün bitirincede sizinle paylaşayım hemen dedim :) Hadi bakalım ben neler bitirmişim ve neleri çöpe atmışım :)



Daha fazla bitirdiğim ürün vardı aslında ama ne yazıkki bazen unutup çöpe atıyorum hemen neyse elimizdekilerle idare edelim :)
- Bioderma H2O
- Watsons yüz için ağda bandı
- Benri makyaj temizleme pamuğu
- Ovex saç maskesi:  Severek kullandığım bir üründü yazısı için tıktık.
- Down Under Naturals seyehat boy şampuan: Bu şampuanı Sargita'nın blogundan kazanmıştım tatilde benimleydi sonuna kadar kullandım ama yorum yapacak derece etkisinden emin olamadım bu nedenle daha büyük boyunu alıp deneyimlemeyi planlıyorum.


Yukarıdaki resimde gördüklerinizin hepsi neredeyse çöpe gitti.Kimilerini sevmedim kimileri bozuldu :(

- Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner: Benim çok severek kullandığım asansörlü kalemdi ancak ne yazıkki bitti yazısı için tıktık.
- NYX Doll  Eye Mascara: Çok sevdiğim bir ürün değildi kendisi bu nedenle çok kullanamadım bozuldu ve çöpe gitti
- Avon Kabuki Fırça: Diğer Avon fırçalarına göre çok kötü bir performans sahip kendisi bu nedenle sevmedim ve çöpe gitti
- Essence Stay All Day Krem Far:  Göz kapaklarımın kıvrım noktalarında birikme yapması, yapısını falan sevmedim bu nedenle direk çöp.
- Flormar Kapatıcı: Yazısı bile silinmiş artık çok seviyordum ama unutmuşum bir köşede artık bozulmuştur diye çöpe gitti.

Benim biten ve çöpe giden ürünlerim bunlardı bir sonraki postda görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.

Yorumlar