Ana içeriğe atla

Ebru'nun Çantasının İçinde Ne Var ?


Selamlar,
Cuma postu olan çantamın içinde ne var postuna hoşgeldiniz :) Bu hafta çantasını karıştırmamıza izin veren blogger arkadaşımız Bitmeyen Rüyanın Perisi blogunun yazarı Ebru.

Ebru bize çantasını rahat rahat karıştıralım diye video çekmiş hadi bakalım başlayalım :)



--------------------------------


Herkese Merhaba :) Ben Bitmeyen Rüyanın Perisi Blogunun sahibi Ebru :) Geçen gün Mehtap'a mesaj atarak konuk yazar olabileceğimi söyledim ve işte geldim burdayııım! :) Çantamda Ne Var Etkinliğini çok beğendim katılmamak olur mu? Tabi ki Olmaz. Ben de sizi fotoğraflarla sıkmak istemedim hem de kendi kanalıma eklemek için "Çantamda Ne var?" videosu çektim. Umarım Beğenirsiniiz. Hadi O zaman Başlayalım ♥




Bana blogunda yer verdiği için Sevgili Mehtap'a çok teşekkür ediyorum. Çantamı ve anlatışımı beğenmişsinizdir inşallah bloguma beklerim hepinizi hoşçakalıııın ♥ ^^

-------------------------------- 

Ebru'ya bu video için çok teşekkür ediyorum. Konuğum olduğu için çok mutlu oldum. :) Eğer sizde konuk yazarım olmak isterseniz mylittlemascara@gmail.com'a mail atmayı unutmayın.

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Umarım beğenmişlerdir çok teşekkür ediyorum canım :) İnşallah bi daha konuğun olurum ^.^

    YanıtlaSil
  2. Beğenmişler bence canım benim :) Bir daha konuğum olmanı isterim elbette :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder