Ana içeriğe atla

Seda'nın (Oje Canavarı) Çantasında Ne Var ?




Selamlar, 
Bayadır doğru düzgün yazı giremiyorum ama tabiki çantamın içinde ne var serisini atlamıyorum. Geçen haftalarda Oje Canavarı blogunun tatlı yazarı Seda bana çantasının içindekileri gösterdi bende sizlere bu hafta onun çantasını karışıtırmanıza fırsat veriyorum :) Hadi bakalım başlayalım Seda'nın çantasında ne var :)

---------------
Herkese merhaba :)) 
Sevgili Mehtap'ın blogunun bugünkü konuğu bendeniz ojecanavarı blogunun sahibesi Seda =))
Sizlere bugün çantamda neler olduğundan bahsedeceğim :)
Öncelikle kocaman çantalardan hoşlandığımı belirtmeliyim..
Bakınız burada :D

 Kendisini Matmazelden aldım =))



Öncelikle çantamın olmazsa olmaz 2 şeyi cüzdan ve makyaj çantası !

Üstteki makyaj çantam Avondan almıştım =)
Alttaki de cüzdanım =)

Bu kadar büyük çantanın içine başka ne dolduruyorsun derseniz elbette kişisel bakım ürünleri..

Avon vücut spreyi bir vücut spreyi delisi olarak daima çantamdadır =)
El kremim Niveadan besleyici bakım kremi =)
Olmazsa olmazlarımdan biri de büyük boy ıslak mendil..Tercihim Johnsons Baby..
Yine güneş alerjisi sebebiyle çantamdan ayırmadığım SebaMed güneş Kremim var çantamın içinde =)
Vichy Termal Su yaz aylarında ferahlamak cildimi sakinleştirmek adına kullandığım bir ürün çantamda sürekli taşırım =)


Kişisel bakım dışında mutlaka çantamda olanlar..
-Aynam (Tepe Home )
-Flash belleğim
-Not defterim
-MP3 çalarım
-Parfüm (The Body Shop )
-Ve serinlemek için mini bir pervane :D


Uzun seyahatler dışında kalabalık makyaj çantasından hiç hoşlanmam..
Gördüğünüz gibi sadece birkaç parça makyaj çantam ve günlük kullanımım için yeter de artar :))

Telefonum ve gözlüğüm çantanın içinde durmaz :D Telefon elimde gözlüğüm gözümdedir genellikle =)

Benim çantamın içindekiler böyleydi :))
Mehtaba beni konuk ettiği için teşekkür ederim =)
Bana ulaşmak isterseniz sosyal medyada  hesaplarım :
 Hepinize sevgiler.. :)
Öpüldünüz.

---------------------------

Bu arada benimde bu aralar rimel'de favorim Rimmel markasına ait Scandaleyes severek kullanıyorum ve tavsiye ediyorum yakında blogda sizlerle olacak.

Ayrıca ölümüne Galatasaraylıyım Seda'nın da GS'li olması beni mutlu etti  :) Seda çok öpüyorum seni ve bu post için sana çok teşekkür ediyorum post yazan parmaklarına Allah zeval vermesin :) Seda'nın bloguna uğramayı unutmayın :)

Yorumlar

Yorum Gönder