Ana içeriğe atla

Urun İncelemesi : Image Skincare Prevention+ Günlük Mat Nemlendirici



Salı gününden selamlar herkese.
Haftanın ikinici günü geldi ama ben keşke bugün Cuma olsa diyenlerdenim :) Bugünkü konuğum Maya Pharma firmasından Bülent bey bundan yaklaşık 2 ay kadar önce denemem için gönderilen Image Skincare Prevention+ Günlük Nemlendirici Spf 32+. Bende sizler için hem işe giderken hemde tatilde kullandım ve artık sizinle yorumlarımı paylaşabilceğimi düşünüyorum.

Önce bu ürün hakkında kısa bir bilgi vereyim;
Günlük, yağsız ve geniş spektrumlu UVA/UVB matlaştırıcı jel. Cilt yüzeyindeki yağları emerek mat bir cilt yapısı sağlar. İçeriğindeki yeni nesil antioksidan karışımı ile güneşin ve çevresel faktörlerin zararlı etkilerini azaltmaktadır. Yağ ve kimyasal madde içermez.

Kullanım şekli :
Güneşe çıkmadan 30 dakika önce bolca uygulayınız. Sık sık veya uzun süreli yüzmeden ve zorlayıcı aktivitelerden sonra uygulamayı tekrar ediniz.



Öncelikle bu ürün; yağlı, karma ve akneye yakın cilt tipleri için uygun. Günlük kullanım ve güneşe maruz kalındığı durumlarda kullanılması gereken hem nemlendirici hemde güneş koruyucu özelliği olan bir ürün.
Ben ürünü günlük yaşamımda, makyajımdan önce hem nemlendirici hem güneş koruyucu özellikleri adına kullandım. Tatilde ise sadece güneş koruyucu özelliği için yüzüme sık sık uyguladım denizde gitmeden önce, denize girip çıktıkdan sonra tazeleyerek cildime uyguladım.


Gelelim ürün hakkında yorumlarıma;
  • Cildin çabuk emdiği, hafif akışkan bir özelliğe sahip.
  • Ürünün şekerli, rahatsız etmeyen bir kokusu var.
  • Yağ içermiyor.
  • Nemlendirmesi benim için yeterli geldi.
  • Ciltde parlamaya neden olmuyor aksine sanki parlamayı önleyen bir yapısı var.
  • Güneşden çok güzel korudu yüzümü, herhangi bir yanma, soyulma, aşırı kızarma durumu yaşamadım.
  • Çilli olan cildimi koruduğuna inanıyorum çünkü eski yıllara nazaran bu yıl çil oluşumu çok düşükdü.
  • Yağlı ve sivilce oluşumuna yatkın olan cildimde sivilce, siyah nokta yada yağ bezesine neden olmadı. Alerjik bir reaksiyon ile karşılaşmadım.
  • Kimyasal koruycu ve paraben içermemesi en önemli özelliği.
  • Ürünü piyasada bulmak çok zor bu negatif bir özellik sadece yetkili güzellik merkezlerinden bu ürüne ulaşabiliyorsunuz. 
  • Fiyat olarak tam bir bilgim yok ama Esteworld güzellik merkezindenki Image Skincare standından edindiğim bilgiler doğrultusunda bu markanın ürünlerinin fiyatları piyasadaki diğer ürünlere nazaran yüksek.

Genel olarak memnun kaldığım, kullanmakdan zevk aldığım özellikle yağlı cildime iyi gelen bir ürün. Ancak tabiki ancağı var ne yazıkki belli güzellik merkezlerinde satılması, fiyatının normale göre biraz daha yüksek olması bu ürüne ulaşmayı çok zorlaştırıyor. 
Eğer bütçeniz uygunsa, ve almak isterseniz ürünün satışının yapıldığı yetkili güzellik merkezlerine buradan ulaşabilirsiniz.


** Bu ürün bana Maya Pharma firması tarafından gönderilmiş olup, yorumlarım tamamen objektifdir.


Öpüldünüz.

Yorumlar