Ana içeriğe atla

Lazer Epilasyon Deneyimlerim - Ara Bilgilendirme #1


Selamlar Canlar,
Tüm bacak bölgesi için lazer epilasyona başladığımı sizlere söylemiştim eğer ilk seansım ile ilgili postumu okumadıysanız önce sizi buraya alayım :)

İlk lazer epilasyonu seansım 13 Temmuz'daydı yani yaklaşık olarak 5 hafta 35 gün oldu. Lazer epilasyon sırasında tüylerim jilet ile alınmıştı sonra üzerine Diode - Ütüleme lazer yapılmıştı. Normalde jilet ile alsam 3-4 güne çıkan tüyler yaklaşık 2 hafta sonra çıktı. Çıktıkdan 2 hafta sonrada dökülmeye başladı.

Ancak, tabi ancaklarıda var bacağımın alt tarafında daha siyah tüyler, üst tarafında ise ince tüyler vardı. Bacağımın alt kısmında çoğu yerde dökülme olurken, üst bacağımda dökülme neredeyse olmadı. Bu nedenle ben bacağımın üst kısmına tatilde epilasyon aleti kullanmak zorunda kaldım.

Umarım üst bacağıma düzgün etki eder çünkü jilet ile alınan tüyler dahada sertleşecek ve daha kötü görüntü olacak bundan korkuyorum açıkcası. Neyse umudumuzu kaybetmiyoruz daha ilk seans diyoruz ve Eylül ayındaki ikinci seansımızı bekliyoruz.
Şimdilik görüşürüz :)


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Umarım üst kısımda düzelir ama hemen ilk seansta belli olmuyor tabi. Bu arada sen kazandıığımız Lazerler için mail atmıştın ya maillerimi çoğu boşalınca o da gitmiş :( Tekrar yollama şansın var mı =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yolluyorum tekrar canım benim :) İnş düzelir canım benim sağol :)

      Sil
  2. Ya ben sadece acıyormu kısmına takılıyorum. Acıyor mu? Umarım istediğin sonuca ulaşırsın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım herkesin acı eşik değeri farklıdır ama bu diode lazerde acı nerdeyse hiç yoktu çok rahattı masaj yapar gibi geçti ama ben koltuk altıma alex yaptırdım onda biraz daha acı vardı ama öyle çok büyük birşey değildi dayanılmayacak gibi bir durum olmadı hiç

      Sil
  3. bende en çok acıdan korkuyorum (: umarım cesaret edip bende başlayabilirim (:

    bu arada en taze blogger oldum sayfama beklerim çoook öptüm (: http://misstuti.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence başla canım çok rahat birşey ve bence o kadar korkulacak derecede acı olmuyor :)

      Sil
  4. Merhaba internette birkaç fiyat araştırması yaptım bikini bölgesi için seans başı lazer epilasyon fiyatı 100 TL gibi ortalamalar var ne kadar doğru bu ve kaç seans sürer bir bilginiz var mı aceba

    YanıtlaSil

Yorum Gönder