Ana içeriğe atla

The Book Sacrifice Tag - Bir Acayip Mim

Selamlar,

Sevgili İlke beni mimlemiş hiç zaman kaybetmeden bende soruları cevaplayayım dedim :) Bu arada İlke'nin cevaplarını okumak için tıktık :) Mimleri ilk kim hazırlıyor bilmiyorum ama bazıları çok eğlenceli şimdiki mimde çok farklı bir mim olmuş gerçekten :)

Hadi acayip mim sorularına başlayalım ;


Senaryo 1:  Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitap. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

Yaa bu çok zor bir soru ama muhtemelen Harry Potter Serisinin ilk kitabını seçerdim :)

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel, hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor, şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?

Benim tüm kitaplarım çok kıymetlidir ama mutlaka seçmek zorunda olsam Alacakaranlık - Twilight Serisini kullanırdım.

Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunuz en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp, gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

Ya bu çok kötü biliyorum ama çok fazla klasik okumadım okuduklarımda güzeldi, çok sıkıldığım fırlatabileceğim bir kitap olmadı.

Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Bir kitabı yakmam gerekirse illa üniversiteye hazırlanırken ki kitaplarımı bulup yakabilirim ama bulamazsam onları. Tatile giderken yanıma aldığım ve bir türlü ısınamadığım Aşkın İstilası - Yol kitabını feda ederdim..


Benim için cevaplaması çok eğlenceli bir mim'di bunun için İlke'ye çok teşekkür ederim Ben aşağıdaki arkadaşlarımı mim'liyorum eğer isterlerse cevaplayabilirler :)


Kitap ve Güzellik
Bir Dilim Limon
Sargita Der Ki
Alice Makyaj Diyarında

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Bugune kadar boyle zor bi mim gormedim Mehtapcım :D

    YanıtlaSil
  2. Oww çok heyecanlı hemen yapmaya girişiyorum :)) Mimlediğin için de çok teşekkürler. Öpeledim!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder