Ana içeriğe atla

Gözaltı Kapatıcısı: Garnier BB Krem Roll-On


Selamlar,
Bügün çok fena Pazartesi sendromu yaşıyorum. Resmen gözlerimden uyku akıyor ve havada çok karanlık ruhum daraldı amann neyse biz içimizi cıvıl cıvıl yapalım moralimizi bozmayalım :)

Bugün sizlere Garnier BB Krem - Gözaltı Roll-on'undan bahsedeceğim. Benim günlük makyajımda devamlı kullandığım, aldığım günden beri sevdiğim bir ürün kendisi.



Minicik, plastik bir ambalajı var ürünün.  Metal uçlu roll-on masaj etkisi yapar gibi hem ürünü daha verimli kullanmayı sağlıyor, hemde ürünü kullanımı kolaylaştırıyor.
7 ml olan ürün minicik ama bereketli bir ürün.


Gözaltlarım fazla sorunlu değil, sadece yorgunlukdan kaynaklanan bir renk farklılığı oluyor. Bu renk farklılığını gidermek için kullanıyorum ben bu ürünü. Yoğun bir kapatıcılık sağlamıyor sadece renk tonunu iyileştiriyor bu nedenle gözatınızda morluk sorunu yaşıyorsanız bu ürün sizin için yeterli olmayacaktır.
Oldukça hafif, ince yapılı bir ürün bu nedenle uygulaması kolay, gözaltında ağırlık yapmıyor.
Ürünün nemlendirmesi çok güzel. Aşırı yağlı olmaması benim gibi yağlı ciltler için pozitif bir artı.
Benim gözaltımda yağlanmaya, sivilceye ya da yağ bezelerine yol açmadı.

Bittiğinde tekrar alabileceğim, memnun kaldığım bir ürün. Benden şimdilik bu kadar bir sonraki postta görüşmek üzere :)

Öpüldünüz.


Yorumlar