Ana içeriğe atla

Avon XXL Gliserinli El Kremi

Avon XXL Gliserinli El Kremi

Selamlar herkese,

Umarım Pazartesi sendromunu atlatmış bir Salı yaşıyorsunuzdur. Ben hala Pazartesinde kaldım sanırım :) Bugünkü konuğum Avon Gliserinli El Kremi. Ben el kremlerine bayılıyorum özellikle elleri yazın bile çabuk kuruyan biri olarak çantamdan asla eksik etmediğim bir ürünler arasında el kremlerim vardır. Bu nedenle sizlere sevdiğim bir el kreminden bahsetmek istedim bugün.



Avon XXL Gliserinli El Kremi

Bu el kremini 6-7 ay önce almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Kendisi XXL boyutunda kocaman kullan kullan bitmeyen türden bir el kremi. Yumuşatmasını, kokusunu ve nemlendirme hissini çok seviyorum.

Kullandıkdan sonra uzun süre kalıcı verdiği nemlendirme hissi diğer el kremleri gibi uçucu değim.
Ürünün en kötü yanı kocaman oluşu çantaya atıp çıkamıyorsunuz. Benim gibi el kremi delisi için çantama atıp çıkmak çok önemli ama bunun haricinde hiç bir negatif özelliğini yazamayacağım.

Hala Avon broşürlerinde var mı bilemiyorum ama denk gelirseniz almanızı tavsiye ederim.

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. seyahat boyu kutular olyor ya yanında taşımak için az bir miktar sıkıp götürebilirsin aslında =) Ama o da 2-3 günde bir koy vs.. Bende çantaya atmak için uygun görürsem 30ml yada 50ml lik boylardan alıyorum evede 150-200ml lik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi ya küçüklerin kullanımı daha rahat oluyor bende bakıcam küçük boylara :) Evde dev boylar kullan kullan bitmiyor :)

      Sil

Yorum Gönder