Ana içeriğe atla

Eda Taşpınar Bronzlaştırıcı Koruyucu Yağ



Selamlar,

Biliyorsunuz tatilden yeni döndüm, hazır tatilden dönmüşken sizlere tatilde kullandığım güneş ürünlerinden bahsedeceğim. İlk güneş ürünü misafirim ise, Eda Taşpınarın bu sene piyasaya sunduğu ve herkesde merak uyandıran kendi adını taşıyan bronzlaştırıcı seri. 



Ben bu seriden Bronzlaştırıcı Koruyu Yağ 15 SPF ürününü kullandım. Bu sene çok yanmamaya karar versemde elimde değil güneşde boylu boyunca uzanıp kitap okumayı yada müzik dinlemeyi çok seviyorum. Güzel bronzlaşmak içinde bu yağ almaya karar verdim bunun içeriğinde 15 spf olduğunu görüncede bu yağı aldım.

Gelelim yorumlarıma;

  • Sprey şeklinde ürün sıkıldığında geniş bir bölgeye etki ediyor.
  • Aşırı yağlı bir yapısı yok.
  • Sürdükten sonra kum yapışma derdi olmuyor.
  • İçeriğinde kakao bulunmasından dolayı kokusunu çok sevdim.
  • Kısa sürede çok güzel bronzlaştırıyor.
  • 200 ml'lik şişede bereketli bir ürün.
  • Diğer güneş yağlarına oranla orta segmentte bir fiyatı var. Fiyatı 36 tl.
  • Kalıcı bronzluk mu net cevap veremeyeceğim ama geleli 5 gün oldu hala ilk günkü gibi zenciyim :P
  • Suya dayanıklı olduğunu düşünmüyorum denize girip çıkınca tekrarlamak gerekiyor.
  • Sadece vücudum için kullandım ben yüz için tavsiye etmiyorum düşük spf'li güneş ürünlerini.

Benim bu güneş ürünü ile ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Hızlı bronzlaşmak istiyorsanız yada ben yanamıyorum diye üzülüyorsanız kesinlikle tavsiye ederi. Watsons, Gratis hatta Collezion mağazalarında Eda Taşpınar markalı ürünlere ulaşabilirsiniz.



Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Genelde güneş kremi kullanıyorum ama şu pürüzsüz bronzluk ilgimi çekmiyor değil. Artık bu yaz bitiyor sayılır ama seneye denerim diyorum =) Kullanım ömrü ne kadar? 12 M ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilgi çekici bencede ya bende dayanamıyorum mutlaka yağ sürüyorum her yaz :) Evet canım 12 M ömrü bu nedenle bu sene alma yaz bitti seneye alırsın :)

      Sil

Yorum Gönder