Ana içeriğe atla

KS Bayram Ertesi Blogger Buluşması



Selamlar,

Pazar günü ilk defa bir blogger etkinliğine gittim Sevgili Kızılcık Şerbetim blogunun yazarı Şeyma beni davet ettiğimde çok sevindim ve çok mutlu oldum çünkü ilk defa bir etkinlik daveti aldım umarım son olmaz :)
Çok eğlenceli ve bir okadar da güzel geçen bu etkinlikden bahsetmek istiyorum sizlere bu postumda :)

Öncelikle etkinlik İstanbul/Fındıkzade 'de Sweet Sorcery mağazında gerçekleştirdik. Çok güzel pasta ve kurabiye malzemleri satan bir yer yeni açılmış. Ne yazıkki çok fazla inceleme fırsatım olmadı ama inceleyebilsem kesin bir sürü şey alırdım :) Bu arada online alışveriş yapılıyor eğer bakmak isterseniz tıktık.

Bu çok güzel etkinliğin çokda güzel sponsorları vardı buradan hepsine teşekkür ederim. Hadi tek tek gelen hediyelere bakalım :)






Nefis Kurabiye: Yukarıdaki pasta ve kurabiyeleri nefis kurabiye tarafından yapılmıştı gerçekten çok nefisdi. Ellerine sağlık. Ürünlerini detaylı incelemek için tıktık


Fasulye Design: Yukarıda resimde gördüğünüz konuşma balonlarını, hatıra çerçevesi, cupcake süsü, konuşma balonlarını ve üçgen bayrak gönderdi. Ben konuşma balonlarına özellikle bayıldım ve I'm a blogger diyorum:) Bu arada Fasulye Design hakkında detaylı bilgi almak için hem bloglarına hemde instagram hesaplarına bakabilirsiniz.


Farmasi: Kozmetik sponsoru olan Farmasi bizim için CC krem, eye-liner, rimel gibi ürünler göndermişlerdi. Kullanmaya başladım bile beni instagram'dan takip ediyorsanız görmüşsünüzdür. Buradan kendilerine ürünler için teşekkür ediyorum. Eğer ürünlere detaylı bakmak isterseniz ise tıktık.



Cyrene:  Cyrene bizlere bir tester ile seyahat boy güneş kremi gönderdi. Cyrene ile ayrınlıtı bilgi için buraya bakabilirsiniz.

Çanta Takı: Bizlere kolye göndermiş. Ürünlerine detaylı bakmak için tıktık.

Husnadan: Bu ikili kırmızı bardak altlıklarını Hüsna hanım yollamış. Ellerine sağlık rengine bayıldım hemen çeyizime attım sevdiceğim ile birlikte kullanırız diye :) Hüsna hanımın ürünlerine bakmak isterseniz buraya alalım sizi :)


Saç Bakım - Hair Care: Sponsorlarımızdan biri bizlere çok sevilen ve bir ürün olan HC Ovex göndermiş. Ben bir kavanozu severek bitirmiştim yenisin gelmesi çok süper oldu. Eğer ürün ile ilgili yorumlarımı okumak isterseniz sizi buraya alalım. Firmanın ürünlerini incelemek içinse buraya alalım sizleri :) 


Cosmed: Sponsorlarımızdan biri Cosmed markasıydı bizlere tüy dökücü serum ve losyon yollamış. Hemen kullanacağım ve sizlere etkisi olup olmadıgını söyleyeceğim benim gibi kıl tüy konusuna takıntılı biri için çok güzel bir hediye :) Firmanın facebook sayfasından detaylı bilgi almak için tıktık.


Funda Akarsu:  Tam yemelik şirin mi şirin el yapımı ürünler satan bir instagram hesabı bana gelen kolyeye bayıldım resmenn :) Eğer diğer ürünleri incelemek isterseniz sizi Funda hanımın instagram hesabına bakabilirsiniz :)


Rituel de Beaute: Yanlış değilsem bu marka Gratis mağazalarında satılan bir firma ama daha önce deneme fırsatım olmamıştı ürünlerini, bizlere çok güzel bir paket göndermişler içersinde olan ürünleri çok merak ettim en kısa zamanda deneyimlerim blogda olacak. Daha detaylı bilgi için tıktık.  


Pembe Puantiye Kurabiye Evi: Bizler için çok tatlı minnoş kokulu taşlar göndermişler. Ben sayfalarını inceledim çok çok güzel ürünleri var sizinde incelemenizi tavsiye ederim. Pembe Puantiye Kurabiye Evi facebook sayfası için tıktık.



Her Renk Tasarım: Masamızdaki runner, servis takımları, peçetelik ve bardak altlıklarını yollamışlar hepsi birbirinden güzeldi bayıldım gerçekten. Bu güzel ürünleri incelemek isterseniz tıktık


Ekici :  Adını bu etkinlik ile duyduğum bir marka olan Ekici bize keçi peynirlerinden göndermiş bir peynir delisi olarak çok mutlu oldum. Facebook sayfalarını incelmek için buraya alalım sizin.
    

www.mutfaginyildizi.com: İçerisinde Pakmaya ürünlerinden oluşan bir paket göndermişler. İçerisinde yok yok puding'den hamur kabartma tozuna kadar herşey var. Web sitelerini incelemek için buraya alalım sizi :) 

Namet: İçerisinde sucuk ve pastırma olan bir paet gönderdi bizlere Namet. Et seven bir aile olarak tüketmeye başladık bile :)

Doğadan: Bizlere bir paket yeşilçay ve bir adet kupa gönderdi. Buna en çok annem sevindi annem yeşil çaya bayılır hemen kaptı elimden :)



 Sweet Sorcery:  Yukarıda gördüğünüz şirin pasta malzemelerini mekan sahibi firma  Sweet Sorcery bizlere hediye etti bana pembe şeker hamuru denk gelmiş ve kalpli kurabiye kalıbı bayıldım teşekkür ediyorum buradan kendilerine :)

Plus Canvas: Bu güzel kız kulesi manzaralı tabloyu bizlere gönderen Plus Canvas'a çok teşekkür ederim. Web sitelerinde çok daha güzel farklı modeller var bakmak için tıktık


Amir Teneke: Bu kırmızı şirin kutuyu Amir teneke bizler için göndermiş. İçersine ne koysam bilemedim :) Amir teneke hakkında daha detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.


Ema Parti Tasarım: Cupcake üzerinde ki etiketleri ve bizim için minik şişler göndermişlerdi. Çok güzel tasarımları var detaylı incelemek için tıktık.




Hayal dünyam pasta ve kurabiye:  Bizler için yukarıda gördüğünüz cupcake'leri hazırlamışlar hepsine bayıldım hem görüntüleri hem tatları çok güzeldi :) Instagram hesapları için tıktık.


Kısaca herşey çok güzel ve harikaydı teşekkür ederim buaradan bu harika etkinlik için Şeyma'ya ve sponsorlara :) 
Etkinliğe katılan bloggerlar;

Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Seni bu etkinlik sayesinde tanıdım ,bu etkinliğin benim için yeri de bu yüzden farklı oldu .Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm benim bende tanıştığımıza çokk memnun oldum. Benim içinde yeri çok ayrı bu etkinliğin hem ilk defa bir etkinliğe katıldığım için hemde sizin gibi tatlı ve güzel bloggerlar ile tanıştığım için :)

      Sil

Yorum Gönder