Ana içeriğe atla

Deniz'in Çantasının İçinde Ne Var ?



Selamlar,

Yine bir çantamda ne var postu ile karşınızdayım ama bu sefer bir blogger'ın çantasını değil bir takipçimin çantasını sizlerle paylaşıyorum. Kendisi Deniz Emirov ona çantasını bizimle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum :)

Hadi başlayalım bakalım Deniz'in çantasını karıştırmaya ^_^
 ----------------------------------



Clutch tarzı çanta ve cüzdan taşımayı severim ve tercihim genelde hep bu yönde olur. Çok fazla allık kullanmıyorum ama özel anlarımda hafif bir pembelik olmasını istediğim zamanlarda kullanırım. The Balm favori markalarımdan biridir. Ve allık olarak tercihimide The Balm'ın Frat Boy'u. Tenime en çok yakıştırdığım allık olduğunu düşünüyorum. Simli ürünleri sevmiyorum bu nedenle Hot Mama yada Nars Orgasm bana hitap eden ürünler değil.


Ruju sadece gece gezmelerde kullanırım. Genelde nemlendiren glosları severim. Maybeline lipsleri yapay buluyorum. Neutrogena güzel nem sağlıyor o sebeple yaz kış beninle.

Allık uygularken RT fırçalar blush brush favorim. Hafif hafif pembelikten yanayım. Cildim kuru o sebeple fondöten, pudra gibi ürünler kullanmıyorum. 


Rimel en sevdiğimdir makyaj yardımcımdır. Rimel sürekli değiştiririm her zaman yeni markalar ürünler denemeyi severim. En son nyc bu rimeli görünce dış görünüşünü beğenerek aldım ve böylece çantamın bir ürünü haline geldi.



Ve çantamın vazgeçilmezi güneş gözlüğümdür.
Güneş kremim de tercihim Lancaster marka Ykm yada Sevil parfümeriden alıyorum.

Mehtapcığım sana da çok teşekkür ederim. Blog okumayı çok severim ve iyi ki beni kırmadan kabul ettin.

 ----------------------------------
Deniz'e çok teşekkür ediyorum çantasındaki ürünleri bizimle paylaştığı için :) Bu arada Deniz'i facebook hesabından takip edebilirsiniz kendisi çok şirin biri :) 
Eğer sizde çantanızın içindekileri benim paylaşmak isterseniz 
mylittlemascara@gmail.com 
adresine mail atmanız yeterli :)

Öpüldünüz.

Yorumlar