Ana içeriğe atla

Urun İncelemesi : ISIS PHARMA Bodytone Reveal - Cilt Tonu Renk Açıcı Losyon



Selamlar,

Yaklaşık 1- 1.5 sene önce genital bölge ve koltuk altı bölgesi için lazere başlamıştım. Hem genital bölgem, hemde koltuk altı bölgem cilt tonuma göre daha koyuydu. Özellikle genital bölgem resmen koyu kahve rengiydeydi. Gittiğim güzellik merkezinde rengin çok koyu olduğunu bu nedenle lazerin kıl köklerini çok zor göreceğini söyledi va bana cilt renk tonunu açıcı bir losyon önderdi.




Uzun süre kullandığım bu ürünü sizinle paylaşmak istedim. Sizinle paylaşacağım ürün Isıs Pharma Bodytone Reveal adında bir ürün. Bu ürün; "vücudun doğum sonrası, yaş, güneş, doğum kontrol hapı kullanımı gibi değişik sebepler ile oluşan koyu cilt lekelerinde ve renk düzensizliklerinde kullanılır. Göğüs, diz, el üstü, dekolte, dirsek, sırt, koltuk altı, ve genital bölgelerde kullanılabilir." şeklinde müşterilerine lanse ediliyor.

Ürün sabah, akşam olmak üzere günde iki kere leke olan bölgeye uygulanması ve mutlaka üzerine güneş kremi kullanılması tavsiye ediliyor. Peki ben nasıl mı kullandım tabiki tembel biri olarak geceleri kullandım oda çok düzenli olmadı bazen her gece sürdüm arada unuttum. Sonuç ne mi oldu ?
Epilasyon yapan arkadaşa göre çok süper renk tonu açılmış bana göre bembeyaz olmadı :)

Koltuk altı bölgem çok koyu değildi ama rengi açıldı çok güzel oldu bunu sevdim. Genital bölgem içinde renk açılma söz konusu ancak belki bir yada iki ton ama buda iyi birşey bence. Düzenli kullansam belki istediğim beyazlığa kavuşabilirdim.


Ürün 100ml boyutunda, fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 120 yada 130 civarındaydı. Hafif kıvamlı, kırık beyaz renginde bir ürün. Ben faydasını gördüm eğer bütçeniz yeterli ise almanızı tavsiye ederim. Her bütçeye uygun bir ürün değil ne yazıkki :(
Sizin bölgesel kararma sorunlarınız oldu mu? Nasıl bir yöntem izlediniz ? 
Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen :)


Bu arada bu ürün şuan indirimde eğer incelemek isterseniz buraya bakabilirsiniz :)


Öpüldünüz.


Yorumlar

  1. Koltuk altında var benim de çok sıkıcı bir durum :( kolsuz giremiyorum bu nedenle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o kadar mı kötü :( İnternette doğal çözümler denesen acaba fayda etmez mi :( Birde sıcak ağdadan dolayıda kararma oluyor canım aklında bulunsun

      Sil
  2. Bende ağda olduğunu düşünüyorum .Son yaptırdığımdan beri sanki bir gölgelenme var gibime geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok sıcak ağda kararmaya neden oluyor canım yaptırırken dikkat et çok sıcak olup cildini yakmasın

    YanıtlaSil
  4. Isıs pharma bodytone reveal renk açıcı kremini araştırırken sizin açıklamanızı gördüm benim boyun bölgemde güneş lekesi var lazer yaptırıyodum yüzüme güneş kremi sürmeyi unutmuşum güneşe çıkınca boynuma leke yaptı sizce iyi gelir mi bana kullanan biri olarak bi fikir verirseniz çok sevinirim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben özel bölge kararması için kullanmıştım ama aa harika bir ürün rengi gerçekten açıldı diyemeyeceğim ben özel bölgede çok renk açıldığını düşünmüyorum koltuk altımda etkili olmuştu çünkü çok koyu değildi ama boynunda işe yarar mı tam olarak emin değilim canım çünkü soyup lekeyi giderme gibi bir işlem olmuyor ciltteki renk pigmentlerine etki ediyor bildiğim kadarıyla..

      Sil
  5. Merhaba , ben ise bu tip kararmalara sahip olan arkadaşlara bir uyarı yapıyım , bende de vardı ve bunun için dermatoloğa gittik , kadın bu tip kararmaların genetik olarak veya yapı olarak şeker hastalığına yatkınlıktan da olabileceğini söyledi.Henüz koltuk altımdaki kara lekeler dolayısıyla panda gibi geziyorum çözüm bulabilmiş değilim ama en azından paylaşayım dedim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Ne yazıkki benimde hep sıcak ağda gibi hatalı yöntemlerden oldu ama hala çözümünü bulamadım :(

      Sil
    2. bende bu kremden aldim ama lazere gittiğim kisi kıl kökü iltahabi oldugu icin verdi renk acmak icinde kullaniliyormus acaba yuzime kullansam olurmu

      Sil
    3. bende lazere gittim kil kökü iltahabi olduğundan bu kremi verdi sen renk acici olarak kullanmissin bende yüzüm deki lekeler icin kullansam olurmu

      Sil

Yorum Gönder