Ana içeriğe atla

4 Blogger 1 Ürün : Bebak Makyaj Temizleme Sütü


Selamlar,

Çok güzel bir post ile karşınızdayım. Bu post bizim 4 blogger birleşip 1 ürün hakkında yorumlarımızı içeriyor. Dikkat dikkat tamamiyle kişisel görüşlerimizi barındıran bir post bu. :)

Nereden mi çıktı bu fikir Cadı'nın Kozmetik Kazanı İlke'den. Blogunu bilmeyen yoktur ama varsa bunun için tıktık. Bu etkinliğin ilk misafiri ortak kararla belirlediğimiz Bebak makyaj temizleme sütü.

Şimdi hadi başlayalım benim yorumlarıma. Bebak markası uzun bir süre sessiz kaldı daha sonra bir göz önünde olmaya başladıki sormayın gitsin. Kullanan blogger'lar, reklamlar standlar derken herkesde tekrardan merak uyandıran bir marka oldu. Ve tabiki bende dayanamayıp bir alışveriş sırasında sepete attım gitti.




Öncelikle Bebak bu ürün için ne demiş arkasındaki açıklamada ona bir bakalım;
Tüm cilt tipleri için uygundur. Cildinizi temizleme, yumuşatma ve besleme niteliğine sahip bir makyaj temizleme ve güzellik sütüdür. Cildinize içeriğindeki doğal acı badem yağı ve acı badem özü sayesinde canlılık, parlaklık, ve tazelik hissi verir.

Beni takip edenler bilir benim cildim sivilce oluşuma çok yatkın alerjik ve karmadan ağlıya dönük. Bu nedenle kullanmayı pek tercih etmediğim bir ürüründir makyaj temizleme sütleri ama tabiki dayanamayıp, alıp uzunca süre kullandım sizlere bu postu yazabilmek için. Öncelikle, kokusu benim için ağır bir koku.  Acı badem kurabiyeside sevmeyen biri olarak, ürünün kokusundan hoşlanmadım.



Bioderma H2O kadar etkili, tek seferde göz makyajını temizleyebilen bir ürün değil ancak bir kaç kere makyajın üzerinden geçince göz makyajını başarılı şekilde çıkarıyor. Bende bıraktığı yağlı hisden hoşlanmadım. Ürünü kullandıkdan sonra bende temizlenmiş, ferah bir hisse neden olmadığı için tekrardan başka bir ürün ile cildimi tekrar sildim. Cilt üzerinde bıraktığı yumuşak, nemli his hoşuma gitti. Gözlerimde herhangi bir yanmaya sebep olmadı ve alerjik bir durum ile karşılaşmadım. Bu ürünün en güzel özelliklerinden biri içeriğinde paraben olmaması ve Türk malı olması.

Ürünü bir çok mağazada hatta marketlerde bile bulabilirsiniz. Fiyat ve performans bakımından bakacak olursak bence başarılı sınıfına girebilecek bir ürün ama dediğim gibi temizleme sütlerini cilt yapımdan dolayı kullanmayı tercih etmiyorum bu nedenle bitince tekrar alacağımı sanmyorum.



Benim yorumlarım böyle ama durun bitmedi farklı cilt tiplerine sahip canım blogger arkadaşlarım memnun kalmış olabilirler onlarında yorumlarını okumadan geçmeyin kim bilir belki sizin cilt tipiniz onlara daha yakındır.

Alışveriş Cadısı ilke'nin yorumları için tıktık.
Gizemin Saksısı blogunun yazarı Gizem'in yorumları için tıktık.
Miss Poine blogunun yazarı Pınar'ın yorumları için tıktık.

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, devamı sabırsızlıkla bekliyorum. Evet Bebak ürünlerini aslında seviyorum. Özellikle makyaj temizleme mendilini sıklıkla kullanıyorum. İlk başladığımda bana kokusu biraz garip geldi fakat kullandıkça alışıyor insan. Öpüldün tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım devamı gelecek inş :) Banada kokusu ağır geliyor kullanamıyorum :)

      Sil
  2. Göz makyajında ben de memnun kalmadım ama dediğin gibi nemli his bırakmasını falan sevdim canım :)
    ilk fotografında çok hoş hani :)
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
  3. Bebak gerçelten yükselişte.Benim de cildim senin gibi makyaj temizleme sütü tercihim değil ama marka olarak başarılı buluyorum canım.Yazın ve etkinliğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun ve yorum bıraktığın için ben teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. parabensiz olması gercekten cok guzel:) ekip olarak yazılarınızı merakla bekliyorum guzel bir proje olmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım benim :) Öpüyorumm :)

      Sil
  5. Acıbadem kokusunu ben de tam tersi çok seviyorum ya :) Ellerine sağlık canım farklı yorumlar okumak çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevenide çok sevmeyenide :) Sağol canım seninde dillerine sağlık :)

      Sil
  6. Yazınız gerçekten çok faydalı ama aynı ürün bendede var ama paraben bulunuyor ve kapağı tümüyle yeşil :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bendeki ürünün arkasında paraben bulunmuyor diye yazıyor aslında nasıl bir fark olabilir bilmiyorum ama belki içeriğini değişitirmişlerdir :/

      Sil
    2. Evet ben baya bi önceden almıştım olabilir aslında ve kokusuda bu arada berbat diyebilirim :)

      Sil
    3. Bencede çok kötü, kokusunu hiç sevmiyorum :)

      Sil

Yorum Gönder