Ana içeriğe atla

Merve'nin Çantasında Ne Var ?

Selamlar,
Bir cuma postu olan çantamın içinde ne var yazısı ile karşınızdayım. Bu hafta'nın konuğu Bir Dilim Limon blogunun tatlı sahibesi ve benim canım arkadaşım Merve. Merve'nin çantasıda içindekilerde kendisi kadar çok tatlı :) Hadi başlayalım Merve'nin çantasını karıştırmaya.

-----------------------------------
Merhaba herkese :)
Ben Bir Dilim Limon blogunun sahibi Merve .
Bugün Çantamda Ne Var ? köşesine ben konuk oldum.Öncelikle Mehtap'a çok teşekkür ediyorum.
Çantamdan eksik etmediklerim arasında toka var ilk olarak:) Çünkü çok sıcak ve saçlarımı açık bıraktıgımda gün içinde pişman olup topluyorum..
Yine yaz mevsimi olduğu için güneş kremim eksik olmuyor çantamdan.Bioderma Photoderm Max Spf 50+ yaklaşık iki aydır kullanıyorum ve oldukça memnunum.Kuru ciltler için ideal bir güneş koruyucu ,tavsiye ederim.


Çantamdan eksik etmediğim bir diğer ürün ise yeni tanıştığım High-End Touch Fondöten,kullanımının pratik olması ve aydınlık bi görünüm vermesi bu ürünü çok sevmeme sebep oldu.Roll-on lu baslıgını da çok sevdim :)
Pembe minik şey ise benim acil durum kitim :) İçerisinde agrı kesicim falan filan var işte :)
Makyaj çantamda ise balm concealer olmazsa olmazım.Makyajımı evde yaptıgım zamanlarda çantama balm kapatıcımı atıyorum tazeleme amaçlı :) 
Makyaj çantam yanımda olmasa bile yanıma dudak koruyucumu kesinlikle alırım.Bu aralar Watsons Magic Lipbalm favorim.
Wet&Wild ın Pink Rose allığı ise her makyaja uyumlu dogal bir pembe olduğu için her daim çantamda.
Fotoğrafa almasamda çantamdan eksik etmediğim vitaminlerim ve renniem var :) Bu konularda biraz eserikliyim sanırım.

------------------------------
Bu post için Merve'ye çok teşekkür ederim. Blogunu takip etmeyen yoktur sanırım ama eğer takip etmiyorsanız mutlaka bloguna bir göz atın derim :) Merve'nin blogu için tıktık.

Bu arada sizde bana çantanızın içindekileri göstermek isterseniz mylittlemascara@gmail.com adresine mail atmanız yeterli :)


Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. merhaba hos bir etkinlik olmus :) bir arkadasimda beni taglemis bende yapacagim insallah :) bu arada takinindeyim bende beklerim sevgilerrr :) www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip etmene çok sevindim canım bende hemen bloguna bakacağım :)

      Sil
  2. canım ne güzel bir post sayende mervenin çantasını da gördük :) güzellğinin sırrı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm seninde çantanını içindekileri görmek isterim konuk yazarım olmak ister misin ? :)

      Sil
  3. Çanta ne kadar şirin öyle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder