Ana içeriğe atla

Ürün İncelemesi | Farmasi Eye-liner


Selamlar,

Cuma günün ikinci postu Kızılcık Şerbeti blogunun yazarı Şeyma'nın düzenlediği etkinlikde Farmasi tarafından hediye edilen paketin içerisinden çıkan eye-liner. Bu arada eğer etkinlik yazımı okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz.

Beni takip edenler bilir eye-liner sürmeden evden dışarı çıkmam bu nedenle benim için önemli olan noktalar vardır eye-liner seçerken. Çeşit çeşit eye-liner ürünümün yanına eklenen Farmasi eye-liner'ı sizlere daha iyi anlatabilmek adına hediye edildiği günden beri kullanıyorum ve artık bence düşüncelerimi sizlerle paylaşmaya hazırım.

Hadi bakalım başlayalım :)




Farmasi'nin bu eyeliner'ı dipliner ürünlerin boyutundan biraz daha büyük. Çevrilerek açılan likit - sıvı formda bir ürün. Uzun fırça sapı kullanımı kolaylaştırıyor. Fırçası ince uçlu kıllı fırça.


İnce uçlu olması kullanımını kolaylaştırıyor. Ve ince bir eyeliner çizgisi çekmenize olanak sağlıyor.
Sürüldüğü zaman hemen rengini veren simsiyah bir renk.
Kuruma hızı gayet güzel.
Eğer yanlış sürmüşseniz ve kurumadan silerseniz dağılmaya neden oluyor. Bu nedenle kurudukdan silmenizi yada düzeltmenizi tavsiye ederim.
Gün boyu kalıcığı ortalamanın çok üstünde.
Yağlı göz kapağına sahip biriyim sabah 7'de sürüyorum ve iş çıkışım yani saat 18'e kadar çok az bozulma ile beni idare ediyor.
Bulaşma ya da akma yapmıyor.
Silimi Bioderma H20 ile gayet kolay.(Diğer temizleyiciler ile denemedim).

Kısaca benim beğendiğim bir ürün oldu. Fiyatı hakkında bir bilgim yok ancak Farmasi Türkiye sayfasından ürünlerle ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

  1. Farmasi ürünleri, sipariş ve kayıt işlemleri için blogumuza bekleriz

    YanıtlaSil
  2. Hoş bir ürün incelemesi olmuş canım. Tavsiyelerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder