Ana içeriğe atla

Perşembe Ojesi #1


Selamlar Canlar,

Bugünün postu biraz geç oldu ancak eve geldim postu hazırlayabildim. Her zamanki gibi yorucu bir günü geride bıraktık, ama güzel haber yarın Cuma :) Neyse konumuza dönelim "Perşembe ojesi" adını verdiğim bir yazı dizisi yazmaya karar verdim umarım bu yazı dizisi uzun soluklu olur yarıda bırakmam :)

Günün ojesinde bana destek verenler;

  • Farmasi -  No:94
  • Golden Rose - No: 67
  • NK Harder Nail - Tırnak Sertleştirici ve Güçlendirici
  • Essence - Quick Dry



Bu farmasi oje Kızılcık Şerbetinin bayram ertesi blogger etkinliğinde hediye edildi. Rengi çok tatlı bir somon rengi. Oje açık renk, sedefli olmayan bir oje. Fırçası ince kuruma hızı çok iyi değil biraz sabırlı olmak gerekiyor diğer ojelere göre kokusu daha ağır. 


Golden Rose 67 nolu oje eski serilerden biri. Yanarlı dönerli bol sedefli gümüş rengi. Kuruma hızı normal seviyede. Yüzük parmağıma şekil olsun diye geometrik bir desen yaptım tabiki bant yardımı ile :)

Önce tırnaklarıma NK harder nail sürüyorum biraz bekleyip ojelerimi suruyorum ve biraz ojeler kıvamlaşmaya başlayınca quick dry kullanıyorum daha hızlı kurusunda ben etrafa bulaştırmayayım diye. Bugünlük benden bu kadar :)

Öpüldünüz.

Yorumlar

Yorum Gönder