Ana içeriğe atla

Wet'n Wild Ultimate Brow Kit


Wet'n Wild

Selamlar Blogcanlarım,
Bugün sizlere bayadır kullandığım kaş ürünü olan Wet'n Wild'ın Ultimate Brow Kit'inden bahsetmek istiyorum. Uzun zaman kendime uygun bir kaş farı aradım bu far kiti hakkında güzel yorumlar okumuştum bulunca hemen aldım bende.

Öncelikle benim koyu kahverengi kaşlarım var ne kadar gür olsada kaşımın şeklinden ve yanlış anlımlardan kaynaklanan boşluklar var ve bu durum beni uyuz ediyoru bu nedenle bu boşlukları doldurmak için aldım bu ürünü. Aslında bana kaşlarımı doldurmak için kaş kalemi daha kolay geliyor ama artık yapay bulmaya başlamıştım bu nedenle kaş far arayışına girmiştim. Çünkü kaş farı kullanmak bence kaş kalemi kullanmakdan daha zor, daha özenli yaklaşmak gerekiyor.
İlk günler kullanmak zor gelsede sanırım far kullanmaya alıştım ama hala hızlıca makyaj yapmam gerektiğinde elim ilk kaş kalemine gidiyor.

Bu küçük ayrıntıdan sonra gelelim bu kaş farının detaylarına.


Wet'n Wild

Ürünün içerisinde;

Minicik bir fırça, cımbız ve aynası var bu size çantanıza rahatça atabilme gerektiğinde hemen kullanabilme olanağı sağlıyor.

Resimde gördüğünüz gibi ürün 2 farklı renk kaş farı ve 1 adet sabitleyiciden oluşuyor.

Wet'n Wild

Biri açık kahverengi renkte diğeri ise biraz daha siyaha yakın koyu renk tonuna sahip.
Şunu söylemeliyim ki açık renk bile koyu kaşlar için uygundur çünkü benim kaşlarım koyu renkte ve açık renk en uygunu oluyor bu nedenle almadan önce denemenizi tavsiye ederim.
Sürümü çok kolay. Çok güzel renk veriyor pigmentasyonu iyi.
Normal farlar gibi tozutma problemi az seviyede.
Bu kit'in en negatatif özelliği renk sıkalasının olmamasıdır.
Onun haricinde benden gayet geçer puan aldı severek kullanıyorum :)

Öpüldünüz.
kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. ayyyy mutlaka alıp denemeliyim okurken heyecanlandım kaşlarımı hayal ettim (: ellerine sağlık canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. All tabii canımmm benim beğenmene çok sevindim :) :*

      Sil
  2. bende kullanıyorum ve oldukça memnunum , sizin gibi bende tavsiye ediyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olmanıza çok sevindim :)

      Öpüyorum :*

      Sil
  3. Evet ben de bu ürünün renk skalası olmamasından şikayetçiyim. Saçlarım bakır kızıl olduğundan, bu tonlarla kaşlarımı dolduramıyorum. Bana içerisinde kızıllık barındıran kaş farı lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla senin rengin zormuş canım ya genelde her yerde kahverengi ve tonları oluyor :(

      Sil
  4. bende çok uzun zamandır kullanıyorum bu kaş kitini gerçekten çok memnunum
    bu arada bloguma da bir göz atmanı isterim.
    http://yanibirbaslangic.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder