Ana içeriğe atla

Hard Candy - SKINNY DIPPING Allık

Hard Candy - SKINNY DIPPING Allık

Selamlar Blogcanlarım,

Nasılsınız iyisiniz umarım. Cumaya son 1 gün kaldı ve tabiki ben happy friday demeye başladım bile. Bu hafta bir yorgunluk var ki üzerimde anlatamam çok düzensiz uyudum muhtemelen ondan, tabi şimdi siz diyorsunuz ki Mehtap uzatma sadede gel  milkysmile 
Evet canlar kısaca ben size bugün çok süper bir allık tanıtacağım :)
Evet bugün sizlere Instagram üzerinden bir kaç hafta önce alışveriş yaptım yaptığım insta butiğin adı @kozmetikvar gerçekten çok ilgili ve çok güvenilir bir hesap mutlaka tavsiye ediyorum. Ben bu alışverişimde Türkiye'de olmayan bir marka olan Hard Candy allıklardan almıştım. Resmen aldığım günden beri Hard Candy allığın SKINNY DIPPING rengini kullanıyorum  ve elim başka allığa gitmiyor resmen. Bu kadar mı güzel doğal bir renk olur bayıldım.

Hard Candy - SKINNY DIPPING Allık




Hard Candy allıklar Benefit'in kutulu allıklarına benziyor. Çok şirin çok tatlı içerisinden pembe kılları olan minicik bir fırça çıkıyor ama tabiki bu fırça bence süs için :D
Bu allık iki renkten oluşuyor birinci turuncu tonlu bir allık diğer bronzer görevi görebilecek renkte bir ürün.
Ben bu iki rengi birbirine karıştırarak uygulamayı seviyorum. Böylece daha doğal ve daha canlı bir renk elde etmiş oluyorum.
Bu ürünün en kötü özelliklerinden biri fazla tozutma problemi olması. Birde aşağıdaki resimde net görebilecek misiniz bilmiyorum ama bronzer tarafında kullandıkça oluşan beyaz beyaz pütürler var. Nasıl oluştu hiç bir fikrim yok sanırım allığın yapısından kaynaklı bir sorun. Belki sadece bana denk gelmiştir. Turuncu renkli olan tarafta böyle bir problem yok.


Kalıcıklıkları beni tüm idare ediyor bu nedenle gün içinde tazeleme derdinden kurtuluyorum. Pigmentasyonu çok güzel bu nedenle fırçaya alırken dikkat edin çok gelirse eğer çok yapay bir görüntü oluyor. Çantaya at çık tarzında bir ürün değil ambalaja sahip değil, çabuk deformasyona uğrayabilir çünkü karton bir ambalajı var bu nedenle dikkatli olmak lazım.


Eğer fırsatınız olursa sizde edinin bir tane fiyat performans bakımından gayet güzel bir ürün alınmaya değer keşke ülkemizde olsaydı diğer ürünlerinide rahat rahat alabilseydik.

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Şu an gözlerimde kalpler uçuşuyor. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mii benim de görünce gözlerim kamaştı :)

      Sil
  2. Merak ettiğim bir üründü, iyi geldi yazın ^_^ O pütürcükleri hafifçe kazırsan gider sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kazıyayım bakayım geçecek mi canımmm :)

      Sil

Yorum Gönder