Ana içeriğe atla

Balmy Mucize Eldiven | Magic Mitt


Balmy Mucize Eldiven | Magic Mitt

Selamlar Blogcanlarım,
Nasılsınız iyisiniz inşAllah. Ben hala hastayım iyi olmak yerine hergün daha kötü oluyorum sanki :( Hala gribim burnumu söküp atasım var :)
Son dönemlerde cilt temizliğine takmış vaziyetteyim. Makyajımı sildikten sonra sanki cildim yeterince temiz olmuyormuş gibi hissediyorum. Bu nedenle sürekli arayış içindeyim. Bir Gratis alışverişimde bu eldivene denk geldim ve alıp denemek istedim.

Aldığım günden beride hergün kullanmaya çalışıyorum.
Ben çok yoğun cilt makyajı yapan biri değilim. Maksimum BB yada CC krem falan uyguluyorum cildime. 
Akşamlarıda cildimi temizlerken önce göz ve cilt makyajımı genel bir temizledikden sonra bu eldiveni kullanıyorum. Sanırım ancak böyle temizlendiğini hissediyorum. 
Ürünün paketinden sadece bir tane eldiven çıkıyor ve sadece 4 parmağınızın girebilceği bir büyüklükte çok büyük bir eldiven gibi düşünmeyin.


Balmy Mucize Eldiven | Magic Mitt

Paketin üzerinde, sadece ıslatıp makyajımızı temizleyebileceğimizi söylüyor. 
Paketin üzerinde;
Tüm cilt tipleri için uygundur.
Cildinizi tahriş etmez.
Kimyasal madde içermez.
Cilt temizliğini mikrofiber doku gerçekleştirir.
Minimum 300 kullanım sağlar.
yazıyor.

Balmy Mucize Eldiven | Magic Mitt

Ben eldiveni önce su ile ıslatıyorum. Üzerine herhangi bir temizleme jeli, köpüğü kullanıyorum ama son günlerde killi sabun sürerek biraz eldiveni köpürtüyorum. 
Dairesel hareketlerle cildimi temizliyorum. 
Özellikle göz makyajımı çok süper temizlemiş oluyorum ne kadar rimelin çıktığını düşünsemde çıkmadığını fark ediyorum eldiveni kullandığımda.
Ben severek kullanıyorum öyle mucizeler yaratmıyor ama cildimin derinlemesine temizlendiğini hissettiğim için kullanıyorum.

 5-6 Tl gibi bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam. Siz kullandınız mı canlar bu tarz ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Yorumlarınızı eksik etmeyin :)
Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. tatlım öncelikle geçmiş olsun tez vakitte iyi ol inşallah :* Yazına bayıldım bende aynen senin gibi makyajımı sildikten sonra rahat hissetmiyorum bu eldiveni mutlaka alıp deneyeceğim :* öperim çoook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Beğenmene çok sevindim yazımı :)
      Bende öpüyorum çokkk :*

      Sil
  2. Merhaba rival de loopunda ayni turden bir havlusu var bende onu kullaniyorum cok memnunum bu nerede satiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gratislerde satılıyor canım bende duymuştum rival de loop'u sen memnunsan bir dahakine onu deneyeceğim :)

      Sil
  3. Ben de baska bir markaninkini yillar once kullanmistim markasini hatirlaniyorum ama mavi renkli magazalarda satilmiyor katalog satisi gibi canta ellerinde dolasan saticilar var onlardan temin ediyorsunuz ama internette de bulmustum satisini yapan bi yer evet kullandigimda cok memnundum ama uzun sure gitmiyor 2 ay gibi bi sure sonra ne kadar temizlerseniz temizleyin kirlenmis hissi veriyor 2 ay bi sure de yeterli bi sure zaten bi ara vazgecilmezim olmustu ama sonrasindan yine de temizleme jelleriyle temizlemek gerekiyor yuzunu bi tuhaf hissediyorsun cunku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm ben her kullandıkdan sonra yıkıyorum güzelcene kirlenmesin uzun ömürlü olsun diye ama haklısın belli bir zamandan sonra zaten kirli gelmeye başlar insana canım. Ama fiyatı uygun bir ürün sık sık değiştirip kullanabiliriz.
      Bu arada öpüyorum çok :*

      Sil

Yorum Gönder