Ana içeriğe atla

Blog Çekilişi Sonucu

Blog Çekilişi Sonucu

Cumartesi gününden günaydınlar blogcanlarım,

Geçen hafta biten çekilişimin sonucunu ancak yayınlayabiliyorum. Öncelikle katılım çok az oldu daha uzatabilirdim ama katılan arkadaşlara haksızlık olmaması amacıyla uzatmadım ve sonlandırdım. 130 kişi yorum yazmışmış ek haklarlarla birlikte 433 oldu ama şunu belirtmeliyim. Paylaştım diyip benim sosyal medya hesaplarımın adreslerini yorum olarak bırakan arkadaşlar, takip ediyorum diyerek etmeyenler sadece iki zorunlu şartım olduğu halde bu şartları bile yerine getirmeyenleri elbette çekilişe dahil etmedim. Bu kadar katılımın ve paylaşımların az olması beni üzdü ama olsun. Umarım bundan sonraki çekilişlerime daha fazla katılım olur :)
Neyse gelelim çekilişimizin sonucuna.

Toplamda 433 kişi arasında Random.org ile çıkan sonuç 60 numara ile
kitapvegüzellik.
Tebrikler kitapvegüzellik mailini bekliyorum :)


Kazanamayan arkadaşlar üzülmesin bu hafta içinde instagram üzerinden mini çekiliş başlatacağım takipte kalın :)


Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. Aaaa çok sevindim inanamadımm :) Şansım döndü sanırım hemen mail atıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder