Ana içeriğe atla

Essence Aquatix Serisi- 03 Aquatix Bay Oje

Essence Aquatix Serisi- 03 Aquatix Bay Oje

Cuma gününden selamlar blogcanlarım,

Bayadır sizlere oje postu hazırlamıyordum. Geçen gün gratis indiriminden aldığım Essence'nin koleksiyonu Aquatix 'in 03 Aquatix Bay ojesinden bahsedeceğim sizlere. Öncelikle bu ojeyi almamdaki temel amaç rengi, rengine bayıldım. Üzerinden The Carribbean Sand yazıyordu ben dokulu oje sanarak aldım ama değilmiş :) Olsun yinede çok sevdim ben. Alır almaz zaten hemen kullandım dayanamadım :) Sanırım bende böyle bir sorun aldığım herşeyi hemen kullanmak istiyorum küçüklüğümden beri böyleyim insanlar aldıkları şeyleri özel gün için saklar ben hemen kullanmak isterim :)
Neyse canlar hadi gelin bakalım bu oje hakkında düşüncelerim nelermiş :)

Öncelikle ojenin rengi harika gören herkes bayıldı. Benim koca tırnaklarıma çok yakışmasada idare eder diyoruz :)



Essence Aquatix Serisi- 03 Aquatix Bay Oje

Oje hafif şeffaf yapıda bu nedenle baz olarak beyaz bir oje kullanılmasında fayda böylece iki katta şişedeki rengini elde edibiliyorsunuz ancak tek başına min 4 katta bu rengi veriyor.
Aşırı simli bir oje. Ben sürdüğüm zaman eyvah dedim bu ojenin çıkması tam bir işkence olacak.


Ama hiç korktuğum gibi olmadı normal bir ojeye göre biraz daha zor olmakla birlikte simli ojelere göre çok kolay çıktı.
Kalıcılığı ise tek kelime ile harika 1 hafta kalmış hali yukarıda gördüğünüz hali ve soyulma ,çıkma gibi bir problemle hiç karşılaşmadım.


Essence Aquatix Serisi- 03 Aquatix Bay Oje

Fırçası standart oje fırçası gibi. Uzun lafın kısası ben Essence'nin bu serisindeki ojesine bayıldım. Kolay sürümü, hızlı kuruması, uzun süre kalıcı olması ve kolay çıkması benim için çok süper özellikleri. Diğer renklerini bulursam hemen alacağım :)

Öpüldünüz.


kiss
mylittlemascara

Yorumlar

  1. nefis bir renk çok yakışmış :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmen benii çokkk mutlu etti canımm <3 :*

      Sil
  2. Simli oje ve kolay çıkıyor? Rengide hoş durmuş . Bende istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımmm al senin olsunn :))

      Sil
  3. Çok güzeller ya bayıldım resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim :))

      Sil
  4. Çok güzel bir renkmiş, size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder